Galet snyggt band, vart Àr det ifrÄn?Riktigt fint skick pÄ den dÀr.
HÀr Àr en lite mer "anvÀnd" 6309-7040 -82
Har en 6309-7040 pÄ ingÄng och behöver lite ombyte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Galet snyggt band, vart Àr det ifrÄn?Riktigt fint skick pÄ den dÀr.
HÀr Àr en lite mer "anvÀnd" 6309-7040 -82
6105-8110Vad har Capt. Willard pÄ handleden ?
Jag köpte bandet av @Feskarn hÀr pÄ forumet (Modell nr 3 (grov canvas)).Galet snyggt band, vart Àr det ifrÄn?
Har en 6309-7040 pÄ ingÄng och behöver lite ombyte
TackarJag köpte bandet av @Feskarn hÀr pÄ forumet (Modell nr 3 (grov canvas)).
För att fÄ ett lite mer "slitet" utseende sÄ kokade jag det en stund i saltvatten och efter det fick det gÄ ett lÄngt pass i tvÀttmaskinen.
VÀntade med ivrigt pÄ svar om detta. Riktigt snyggtJag köpte bandet av @Feskarn hÀr pÄ forumet (Modell nr 3 (grov canvas)).
För att fÄ ett lite mer "slitet" utseende sÄ kokade jag det en stund i saltvatten och efter det fick det gÄ ett lÄngt pass i tvÀttmaskinen.
Tack! Kul att dela med sig av "tokiga" idéer till likasinnade. Sambon ruskar bara pÄ huvudet.VÀntade med ivrigt pÄ svar om detta. Riktigt snyggt
Har en bestÀllning frÄn @Feskarn pÄ ingÄng nuTack! Kul att dela med sig av "tokiga" idéer till likasinnade. Sambon ruskar bara pÄ huvudet.
Du fÄr Äterkomma med bild pÄ hur det blev.Har en bestÀllning frÄn @Feskarn pÄ ingÄng nu
Jo tack köpte ett canvas som skulle vara mörkgrÄtt. Var lite Ät det lila hÄllet. Blev blekt, fÀrgat med kaffe mm för att passa klockanTack! Kul att dela med sig av "tokiga" idéer till likasinnade. Sambon ruskar bara pÄ huvudet.
Bara att lösa problemen nÀr de uppstÄr liksom.Jo tack köpte ett canvas som skulle vara mörkgrÄtt. Var lite Ät det lila hÄllet. Blev blekt, fÀrgat med kaffe mm för att passa klockan
...Sambon ruskar bara pÄ huvudet.
Ja det rÀcker att man Àr dryg pÄ ett eller annat sÀtt redan. Jag försöker med göra vÄra "normala" saker nÀr jag Àr sjÀlvNÄgra saker jag undviker att göra nÀr frun Àr hemma
- filande pÄ klockcase
- sandpappring av natos
- klorinblekning av bezel inserts
- ugnsbakning av bezel inserts
â-Vad har du för gott i ugnen?â
â-Klockdelar...â
Haha, magiskt!NÄgra saker jag undviker att göra nÀr frun Àr hemma
- filande pÄ klockcase
- sandpappring av natos
- klorinblekning av bezel inserts
- ugnsbakning av bezel inserts
â-Vad har du för gott i ugnen?â
â-Klockdelar...â
SÄdÀr ja! Fina gammelturtlar @KlockTotte och @Sistakvarten
SÄdÀr ja! Fina gammelturtlar @KlockTotte och @Sistakvarten
TackTackar, bandet frÄn @Feskarn landade idag ocksÄ sÄ ska försöka mig pÄ en liknande patinering som du kört
Haha det gÄr att lösa, ditt band sÄg riktigt schysst ut ocksÄTack
Och nÀr ni tröttnat pÄ armbandet sÄ skicka det till mig
TackHaha det gÄr att lösa, ditt band sÄg riktigt schysst ut ocksÄ
SpÀnnande! Avvaktar rapport och bild.Tackar, bandet frÄn @Feskarn landade idag ocksÄ sÄ ska försöka mig pÄ en liknande patinering som du kört
Haha, bara att hojta till sÄ kokar jag i ordning ett band till dig.Tack
Och nÀr ni tröttnat pÄ armbandet sÄ skicka det till mig
SpÀnnande! Avvaktar rapport och bild.
Haha, bara att hojta till sÄ kokar jag i ordning ett band till dig.
Haha samma hÀr, men andras Àr alltid coolareTack
Har sÄ mkt armband egentligen men man ser ju andra fina hela tiden vill ha alla samtidigt helst