Haha, tack! Ibland ska man ha tur och hinna med pÄ KoS.Ahaa det var du som klapp det
Snyggt
Ska du avyttra ditt gröna canvas dÄ?
SÀlja mitt favvo gröna canvas!? Byte mot nÄgot annat band kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, tack! Ibland ska man ha tur och hinna med pÄ KoS.Ahaa det var du som klapp det
Snyggt
Ska du avyttra ditt gröna canvas dÄ?
Grymt med bandet @KlockTotte ! Ăr det Seiko sĂ€ffle?
Edit jÀkla autocorrect Seiko Waffle sÄklart
Ja autocorrect och trötthet Àr inte den bÀsta kombinationen. Tur att vi redde ut det i alla fall ute pÄ djupt vatten dÀr ett tagNej det Àr faktiskt ett Uncle Seiko Waffle. Vet ej om version 1 eller 2. Sjukt bra i alla fall, men det visste du nog sÀkert redan
Edit: Ja sÄklart, ett "Seiko Waffle" seg sÄhÀr pÄ kvÀllen
Legat i en byrÄlÄda sen den blev tillverkad? Riktigt finSeiko 6306-7001 frÄn 1979
Ja mycket möjligt att den gjort detLegat i en byrÄlÄda sen den blev tillverkad? Riktigt fin
Vilket skick! Grattis! à rsklocka?Seiko 6306-7001 frÄn 1979
Seiko 6306-7001 frÄn 1979
Vet inte sÄ mycket. Jag har köpt den frÄn japanRuskigt fin, vad har den för historik?
Tackar. Ne jag Àr lite nyare modellVilket skick! Grattis! à rsklocka?
Blev inte lika hÄrt som ditt men det fÄr duga tillsvidare Saltvattenskok och sen en tur i diskmaskinen blev detDu fÄr Äterkomma med bild pÄ hur det blev.
Ser ju nÀstan exakt likadant utBlev inte lika hÄrt som ditt men det fÄr duga tillsvidare Saltvattenskok och sen en tur i diskmaskinen blev det
Blev ju hur bra som helst och det blir sÀkert Ànnu bÀttre efter nÄgra fler gÄnger i tvÀtt/diskmaskinen.Blev inte lika hÄrt som ditt men det fÄr duga tillsvidare Saltvattenskok och sen en tur i diskmaskinen blev det
Ja vad ska man sÀga. Magiskt!Ser ju nÀstan exakt likadant ut
Ja det Àr jÀkligt likt, kokat och diskat/tvÀttat du med?Ser ju nÀstan exakt likadant ut
Edit: Sorry att det hamna en Tuna i Turtle trÄden
Ja det blev bra men kommer att fÄ ta nÄgon tur till i maskinen, riktigt skönt blev det iallafall, mjukt som attanBlev ju hur bra som helst och det blir sÀkert Ànnu bÀttre efter nÄgra fler gÄnger i tvÀtt/diskmaskinen.
Ja vad ska man sÀga. Magiskt!
NÀ jag lurade av @SpaceAce sitt sjukt bra Àr det hur gjorde ni nÀr ni kokade det?Ja det Àr jÀkligt likt, kokat och diskat/tvÀttat du med?
Ja det Àr riktigt trevliga band. (Hint @Feskarn )Ja det blev bra men kommer att fÄ ta nÄgon tur till i maskinen, riktigt skönt blev det iallafall, mjukt som attan
Haha, nej dÄ! Jag har förresten ett svart som ligger och vÀntar pÄ att slitas in.NÀ jag lurade av @SpaceAce sitt sjukt bra Àr det hur gjorde ni nÀr ni kokade det?
Smart, det försökte jag inte ensNÀ jag lurade av @SpaceAce sitt sjukt bra Àr det hur gjorde ni nÀr ni kokade det?
Ja det Àr riktigt trevliga band. (Hint @Feskarn )
Haha, nej dÄ! Jag har förresten ett svart som ligger och vÀntar pÄ att slitas in.
Kastrull, vatten och riklig mÀngd salt. Kanske hade lite citronsyra ocksÄ varit bra. Hursomhelst sÄ bör koket göras nÀr ev. sambos inte Àr hemma.
Haha! Hon Àr hÀrdad min donna tycker det Àr kul och hjÀlper gÀrna till med mina tokigheter Tack, ska provasJa det Àr riktigt trevliga band. (Hint @Feskarn )
Haha, nej dÄ! Jag har förresten ett svart som ligger och vÀntar pÄ att slitas in.
Kastrull, vatten och riklig mÀngd salt. Kanske hade lite citronsyra ocksÄ varit bra. Hursomhelst sÄ bör koket göras nÀr ev. sambos inte Àr hemma.
Hon Àr en keeper med andra ordHaha! Hon Àr hÀrdad min donna tycker det Àr kul och hjÀlper gÀrna till med mina tokigheter Tack, ska provas
Det Àr honHon Àr en keeper med andra ord
Inget man berÀttar om pÄ första daten. -"Jo du vet att jag, hrm, brukar koka klockband i köket"Ja, ingen ska vara hemma och skÄda galenskapen, sÄnt hÀr sköter man i smyg
Lite gemensamt pyssel sÄdÀr.Haha! Hon Àr hÀrdad min donna tycker det Àr kul och hjÀlper gÀrna till med mina tokigheter Tack, ska provas
Haha jaaa man kan ju ha nÄgot gemensamtInget man berÀttar om pÄ första daten. -"Jo du vet att jag, hrm, brukar koka klockband i köket"
Lite gemensamt pyssel sÄdÀr.
DÄ fÄr vÀl jag med vara medSÄ himla bra!
Riktigt bra, lÀr trilla in fler gamla seikodykare hÀr framöverSÄ himla bra!
Alltid trevligtRiktigt bra, lÀr trilla in fler gamla seikodykare hÀr framöver
Snygg combo med BoR! Uncle Seiko?Men jag har stÀllt in dag och datum idag En sÀllsynt tilldragelse vÀrd att förevigas.