Jo det gör man om man bestÀller frÄn deras hemsida. BestÀllde min frÄn klockmagasinet.se, de har vissa varianter dÀr sÄ kan vara vÀrt att kolla.à ker man pÄ tull mm. nÀr man bestÀller frÄn Strapcode? Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo det gör man om man bestÀller frÄn deras hemsida. BestÀllde min frÄn klockmagasinet.se, de har vissa varianter dÀr sÄ kan vara vÀrt att kolla.à ker man pÄ tull mm. nÀr man bestÀller frÄn Strapcode? Snyggt!
Japp, det gör man.à ker man pÄ tull mm. nÀr man bestÀller frÄn Strapcode? Snyggt!
Ăr det inte ett Ă„r?Funderar pĂ„ en Padi padda igen.... https://www.seikowatches.com/global-en/products/prospex/srpa21k1
Hur lÀnge tillverkar Seiko special editions?
Tror inte det gĂ€llande Padin eller Ă€r det restlager som sĂ€ljs kanske? Padin kom vĂ€l 2016 om jag inte minns helt fel.Ăr det inte ett Ă„r?
Bra frÄga, det kan ju vara sÄ att det Àr ett undantag.Tror inte det gÀllande Padin eller Àr det restlager som sÀljs kanske? Padin kom vÀl 2016 om jag inte minns helt fel.
Trefvlig duo!
Smutt! Saknar min gamlaTjejens klocka.
Tackar! HĂ„ller medTrefvlig duo!
Riktigt fin.
Seiko 6105-8000 frÄn 1968.
Ja, den Àr sjukt bra. Skruvad krona och inget datum sÄ skulle jag aldrig behöva nÄgon annan klockaRiktigt fin.
Haha, ja om man bara kunde nöja sig med en klocka...Ja, den Àr sjukt bra. Skruvad krona och inget datum sÄ skulle jag aldrig behöva nÄgon annan klocka
Edit: stavning.
VĂ€lbevarad!
Seiko 6105-8000 frÄn 1968.
Ahaa det var du som klapp detTest av nytt lÀder!
Grymt med bandet @KlockTotte ! Ăr det Seiko sĂ€ffle?Srp777 idag
Nej det Ă€r faktiskt ett Uncle Seiko Waffle. Vet ej om version 1 eller 2. Sjukt bra i alla fall, men det visste du nog sĂ€kert redanGrymt med bandet @KlockTotte ! Ăr det Seiko sĂ€ffle?