Ja verkligen.Man har vÀl sinne för detaljer Eller? Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen.Man har vÀl sinne för detaljer Eller? Tack
Vill nog med pĂ„stĂ„ att de nyare kĂ€nns bĂ€ttre. Har haft ett gĂ€ng olika under Ă„retFick min nya padda idag tillverkad 2019, har Seiko uppdaterat Bezel mekaniken till det bĂ€ttre? Ingen play alls och âbulletproofâ kĂ€nsla nĂ€r man vrider pĂ„ den.
Vet ej om de Ă€ndrat nĂ„t pĂ„ dem men de fyra jag haft har alla haft förvĂ„nansvĂ€rt fin aktion pĂ„ vridringen. BĂ€ttre Ă€n en del mycket dyrare.Fick min nya padda idag tillverkad 2019, har Seiko uppdaterat Bezel mekaniken till det bĂ€ttre? Ingen play alls och âbulletproofâ kĂ€nsla nĂ€r man vrider pĂ„ den.
Jag Ă€r inne pĂ„ min 4e eller 5e SRP777 och den jag har nu (2019) har betydligt tajtare (pĂ„ ett positivt sĂ€tt) bezel action Ă€n de jag haft tidigare. En klar och tydlig skillnad frĂ„n de tidigare samt 10-tal SKX jag Ă€gt.Fick min nya padda idag tillverkad 2019, har Seiko uppdaterat Bezel mekaniken till det bĂ€ttre? Ingen play alls och âbulletproofâ kĂ€nsla nĂ€r man vrider pĂ„ den.
En krigareMyspys fredag 6105-8119
Ja SÄ jÀkla goEn krigare
En hĂ„rdingPlockat ut Julen. KĂ€nns som om huset blev 300kg lĂ€ttare 6105-8119 med ett Steveostrap.ïżŒ
Tyckte Tropic sÄg bra utZuludiver var grymt men sÄ ocksÄ Tropic... nu kan jag inte bestÀmma mig.
Schnyggt!Nytt Bonetto 284 (tactical green) dagen till Àra. Mycket nöjd
Ja jag Àr nöjd. Sköna band det dÀr och grym grön fÀrg.Schnyggt!
Verkligen grymma! Var bestÀllde du?Ja jag Àr nöjd. Sköna band det dÀr och grym grön fÀrg.
@Royal Straps. Grym service och bra pris.Verkligen grymma! Var bestÀllde du?
NĂ€r kommer podden? Eller YouTube-kanalen.Tog en snabb titt in i âChuck talks Watchesâ studion
Tropic alla dagarTyckte Tropic sÄg bra ut
Ăr det en ny svensk klockorienterad podd/kanal uppskattas sĂ„klart en lĂ€nk nĂ€r det Ă€r redoTog en snabb titt in i âChuck talks Watchesâ studion
Riktigt lÀcker kombo!!!!Dricker Java med 6309