Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Exp1 och Speedy.Trodde jag hade kommit pÄ nÄt nytt nÀr jag skulle prova min nya UV-lampa och ta lumeshots i ett kolsvart rum. Och sÄ ser jag att ett antal personer har lagt upp liknande bilder bara de senaste dagarna... NÄvÀl - vad Àr detta för modeller?
Yes! Den enda kombo man behöver (och en G-Shock Square sÄklart).Exp1 och Speedy.
NÄnting med omega som bara kÀnns helt rÀtt
Höll lumen sig lÀnge tyckte du pÄ steinharts ?KnÀppte nÄgra lumeshots igÄr pÄ Steinharten innan den fick vandra vidare. Den blÄ fÀrgen Àr riktigt lÀcker.
Som de flesta andra skulle jag sÀga, inget mÀrkvÀrdigt Ät nÄgot hÄll. Gillar dock den blÄ lume-fÀrgen.Höll lumen sig lÀnge tyckte du pÄ steinharts ?
Det Àr nÄgot visst med full lume! Har sjÀlv dragit pÄ mig NY0040:n för natten!Squale 1521 med full-lume!
Ja, det Àr riktigt hÀftigt. Min första med full lume (om man inte rÀknar Timex Indiglo som ocksÄ Àr sjukt coolt). NY0040 Àr riktigt trevliga, har haft tvÄ olika och de Àr grymma för pengarna.Det Àr nÄgot visst med full lume! Har sjÀlv dragit pÄ mig NY0040:n för natten!
Det gĂ„r inte. Men du kan Ă€ndra till en â.â eller âFelâ och be admin ta bort. T ex genom att anmĂ€la inlĂ€gget.Hur tar man bort en post? Letat överallt men hittar inte var...