• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🔩 Visa era lume-shots

7DDDC96F-858D-49EB-9453-CDAD21577BA7.jpeg
DDA775CD-A3D8-4C4B-AE2C-762ACD11F0B4.jpeg

Fin! HÀrlig lumefÀrg. Hur kommer det sig att den fick gÄ?
Det var den ocksÄ, hade behÄllit den 100% om den sÄg lite större ut pÄ handleden, boettens design tycker jag gör att den ser ut att bÀra mindre Àn 39 mm.
Den "poppar" inte sÄ mycket, smÀlter in vÀldigt pÄ handleden, vilket ocksÄ Àr tanken antar jag, blev ett riktigt impulsköp som vanligt men blev av med den rekordsnabbt.
Fantastisk klocka till det priset.

Trodde jag hade kommit pÄ nÄt nytt nÀr jag skulle prova min nya UV-lampa och ta lumeshots i ett kolsvart rum. Och sÄ ser jag att ett antal personer har lagt upp liknande bilder bara de senaste dagarna... NÄvÀl - vad Àr detta för modeller?
IMG_0191.jpeg
IMG_0189.jpeg

Trodde jag hade kommit pÄ nÄt nytt nÀr jag skulle prova min nya UV-lampa och ta lumeshots i ett kolsvart rum. Och sÄ ser jag att ett antal personer har lagt upp liknande bilder bara de senaste dagarna... NÄvÀl - vad Àr detta för modeller?
IMG_0191.jpeg
IMG_0189.jpeg
Den undre lÀr vara en Speedy i alla fall. ;)

Tillbaka
Topp