Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det inte en s.k. Marlin?Casio "Duro" MDV-106.
Har jag förstĂ„tt den rĂ€tt, sĂ„ heter den officiellt frĂ„n Casio: "Duro" - men dĂ„ den har en graverad firre pĂ„ baksidan kallas den inofficiellt för Marlin.Ăr det inte en s.k. Marlin?
Tack. TÀnkte om det kanske bara var den gamla fyrkantiga digitalaren som hette Marlin, men nÀr jag sÄg fisken undrade jag om inte denna ocksÄ kallas det.Har jag förstÄtt den rÀtt, sÄ heter den officiellt frÄn Casio: "Duro" - men dÄ den har en graverad firre pÄ baksidan kallas den inofficiellt för Marlin.
Ăr tritium sĂ„nt dĂ€r sjĂ€lvlysande eller laddar man det likt luminova?Hmm, var inte sĂ„ bra tryck i tritiumet. BĂ€ttre var et med Seamastern i bakgrunden!
Du kan inte ladda upp dött tritium, utan nĂ€r det det gĂ„tt x mĂ„nga Ă„r sĂ„ komemr det inte lysa igenĂr tritium sĂ„nt dĂ€r sjĂ€lvlysande eller laddar man det likt luminova?
Ok. Synd.Du kan inte ladda upp dött tritium, utan nÀr det det gÄtt x mÄnga Är sÄ komemr det inte lysa igen