HÀrligt. Upp med fler bilderDÄ har man Àntligen blivit med 6139:a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀrligt. Upp med fler bilderDÄ har man Àntligen blivit med 6139:a
Var det tradera? Proof/proof kanji Àr ju trevligt! Grattis!DÄ har man Àntligen blivit med 6139:a
Ser sjukt fin ut. VĂ€rldens grattis!!!
Mitt fynd frÄn AntikmÀssan. Var nÄgon belgare som hade nÄgra 6139r, och jag kunde inte lÄta bli den hÀr... efter att man prutat sönder den i bÀsta Richard Rawlings anda. Glaset Àr riktigt risigt men originalbandet Àr, oblekt inre ring med opolerad boett och en helt magiskt fin tavla (vintageseiko pÄ Instagram tyckte allt sÄg ut att stÀmma pÄ den) - senare samma kvÀll vann jag 210:- pÄ Triss ocksÄ sÄ jag Àr minst sagt glad! "Plötsligt hÀnder det", eh?!
Ruskigt fin!
Mitt fynd frÄn AntikmÀssan. Var nÄgon belgare som hade nÄgra 6139r, och jag kunde inte lÄta bli den hÀr... efter att man prutat sönder den i bÀsta Richard Rawlings anda. Glaset Àr riktigt risigt men originalbandet Àr, oblekt inre ring med opolerad boett och en helt magiskt fin tavla (vintageseiko pÄ Instagram tyckte allt sÄg ut att stÀmma pÄ den) - senare samma kvÀll vann jag 210:- pÄ Triss ocksÄ sÄ jag Àr minst sagt glad! "Plötsligt hÀnder det", eh?!
HÀrlig fÀrg pÄ bezeln ocksÄ.
Ja den Àr den mörkaste jag sett, nÀstan sÄ att jag blir lite nojjig om att anvÀnda klockan och rÄka bleka den!HÀrlig fÀrg pÄ bezeln ocksÄ.
Vilka fler 6139or köpte du ?
RÀtt mörkJa den Àr den mörkaste jag sett, nÀstan sÄ att jag blir lite nojjig om att anvÀnda klockan och rÄka bleka den!
Jag köpte bara den hÀr. Snubben hade en svart 6002 i helt okej skick, en smÄtt möglig 6139-8002 samt en Pogue men den hade en AM tavla sÄ min silvriga var den som var bÀst av dom han hade. Han pÄstod att han en gÄng fÄtt tag pÄ dom via ett svenskt auktionshus nÄgon gÄng i tiden men han mindes inte vilket.
Din Àr ocksÄ sjukt fin! Vem servade den?RÀtt mörk
Fint ex. Boetten ser skarp ut!
Takk! Ja, kassen er meget skarp og fin. Dog er det ikke korrekte visere, da Optura har prÞvd seg pÄ en liten frekkis og byttet til andre visere enn de som satt pÄ originalt. SÄ det irriterer meg pÄ en ellers bra 6139Fint ex. Boetten ser skarp ut!
De visarna Àr lÀttare att hitta Àn kronografvisarna dock!Takk! Ja, kassen er meget skarp og fin. Dog er det ikke korrekte visere, da Optura har prÞvd seg pÄ en liten frekkis og byttet til andre visere enn de som satt pÄ originalt. SÄ det irriterer meg pÄ en ellers bra 6139
Ojoj. Den dÀr ser fantastisk ut!Vem servar/reparerar en 6139 bÀst (eller smidigast) i Malmöregionen?
NÄgon hÀr kanske?
Min kompis har hittat fram sin gamla Pogue som han köpte ny för sparpengar som tonÄring. Supercool tycker jag, och bill gÀrna hjÀlpa till med kontakt om jag kan!
Ser fantastisk ut. Grattis.Precis varit pÄ posten och plockat upp denna, en 6139-6009 frÄn April -70. HÀrligt orört skick och en lÀnk rasslig som fÄ!
Tackar! SÄlde min blÄa för ett tag sedan (ett Är kanske?) och kÀnde att det var dags för en igenSer fantastisk ut. Grattis.
Ser ut att vara i ruggit bra skickTackar! SÄlde min blÄa för ett tag sedan (ett Är kanske?) och kÀnde att det var dags för en igen
Ja, kan inte se nÄgon direkt korrosion pÄ tavla eller visare vilket som du vet dessa brukar dras med. Den har dock fÄtt en ganska rejÀl smÀll klockan 9 nÄn gÄng i sitt livSer ut att vara i ruggit bra skick