Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kolla med Klockmaster globen.Jag har en trasig 6139-6012 med blÄ tavla som mÄste in pÄ service. NÄgon som kan rekommendera nÄgon vettig i sthlm?
Schysst samling Ang. 6032 som Àr lÀngst ner i vÀnstra hörnet: det stÄr "Forward" ovanför "Speed-timer" pÄ den va? Vet du vad som menas med det?NÄgra har fÄtt lÀmna, dessa kvar
HÀr finns lite info frÄn öppningenSchysst samling Ang. 6032 som Àr lÀngst ner i vÀnstra hörnet: det stÄr "Forward" ovanför "Speed-timer" pÄ den va? Vet du vad som menas med det?
Dumt att sÀlja innan nÀsta Basel.NÄgra har fÄtt lÀmna, dessa kvar
Visst Àr det vÀl AM med en sÄn datumskiva? Eller sÄldes dom med den.
Snart tillbaka i min samling.
Notera det grymma skicket och den svenska dagskivan.
Nej för bövelen, det Àr original. De sÄldes pÄ Ur och Penn i början av 70-talet.Visst Àr det vÀl AM med en sÄn datumskiva? Eller sÄldes dom med den.
Riktigt fin! Glöm inte att vrida bezel rÀtt bara.
Har du hört nÄgot, eller hoppas du bara pÄ 50-Ärsjubileet? Det har ju kommit ganska mycket reissues pÄ sistonde ...Dumt att sÀlja innan nÀsta Basel.
SÄlde ingen frÄn 69...Dumt att sÀlja innan nÀsta Basel.
Tachy-skalan? Har inte ens tĂ€nkt pĂ„ att den Ă€r sned, fĂ„r kika pĂ„ det. Ăr vĂ€l bara att poppa och sĂ€tta tillbaka i sĂ„ fall?Riktigt fin! Glöm inte att vrida bezel rĂ€tt bara.
Dags att börja spara...Tachy-skalan? Har inte ens tĂ€nkt pĂ„ att den Ă€r sned, fĂ„r kika pĂ„ det. Ăr vĂ€l bara att poppa och sĂ€tta tillbaka i sĂ„ fall?
Nej, har inte hört nÄgonting men kÀnns lika givet som SLA025. Jag tror GS kommer lansera mekaniska kronografer och att det Àven kommer en icke-GS hyllning till Pogue.
Yes, samma klocka. Jag har ju redan Ă€gt den en gĂ„ng sĂ„ jag tog ett gammalt foto.Grymt skick! Ăr det den Maro Ă€gt? TĂ€nkte det skick plus svensk dagskiva inte vĂ€xer pĂ„ trĂ€d sĂ„ chansar av nyfikenhet pĂ„ den
Med bilder som denna Àr det synd tiden Àr förbi nÀr de kostade ~1500kr för normalsletna ex, skulle kunna tÀnkt mig testa en tredje ggn
Trevligt!
Den ser mycket trevlig ut!Trevligt!
Min hÀlsar, ocksÄ med svensk dagskiva men med rÀtt datum
Kanske inte ok hÀr med 6138?Min senaste. 6138-0030 kakume, fick bli en ny insert. I övrigt helt original