Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blir inte det okt ?Dessa klockor verkar vara en djungel.
Vad tror ni om denna 6139-6011?
Proof tavla och svensk dagskiva.
Serienummer börjar pÄ 00 sÄ bör vara januari 1970? Allt orginal tro?
Det Àr dÀrför jag frÄgar experternaBlir inte det okt ?
Ser rÀtt ut, sÄ nÀr som pÄ lÀnken.Dessa klockor verkar vara en djungel.
Vad tror ni om denna 6139-6011?
Proof tavla och svensk dagskiva.
Serienummer börjar pÄ 00 sÄ bör vara januari 1970? Allt orginal tro?
tack för du slÀppte din pogue @StarMan underbar fÀrg pÄ tavlan ska bara hitta 1-2st lÀnkbitar till H lÀnken?nÄn som har tips eller som kan tÀnka sig sÀlja? Vilket Ärtal bör klockan va ifrÄn med siffror 167747
Första siffran Àr Äret, andra Àr mÄnaden. Din klocka Àr alltsÄ frÄn juni '71.SÄ hÀr ser lÀnken ut,men de kanske bara finns en variant av H lÀnk
Kul! Tre Sunrise i ett hushÄll kÀnns inte schysst mot alla oss som suktar. Nördigt vÀrre2 av mina gamla silver 6139 Àr dÀr
Ja vissa hÄller hÄrt i domKul! Tre Sunrise i ett hushÄll kÀnns inte schysst mot alla oss som suktar. Nördigt vÀrre
Kanon. Ja lÀnken Àr tyvÀrr ej orginal.Ser rÀtt ut, sÄ nÀr som pÄ lÀnken.
Vems samling?Orimligt!
Passande nog heter han boss.seiko pÄ insta.Vems samling?
Ja just. Tyckte jag kÀnde igen nÄgra klockorPassande nog heter han boss.seiko pÄ insta.
TvÄ av mina gulaIdag sÀger klockan lördag, önskar er en bra sÄdan! Upp med lite bilder pÄ era gulingar nu