Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Denna gick just för ca 27500 + moms/frakt och övriga avgifter....Seiko 6139-6002 sunrise ute pÄ yahoo nu
Va du in Ä Buda?Denna gick just för ca 27500 + moms/frakt och övriga avgifter....
Japp, men det blev för mycket pengar inkl moms/avg/transport osv....skulle landa pÄ nÀrmare 38000-40000kr om jag fÄtt den för 300000yen...vilket Àr oklart...Va du in Ä Buda?
Ăr det glaset helt plattKan vara forumets finaste true....?
fĂ„tt tag i nytt originalglas sĂ„ snart byts detta ârepigaâ ut
Vad hamnade slutpriset pÄ? LÄng leveranstid? Posts gÀrna lite bilder senFick hem lÀnk frÄn uncleseiko, bra kvalité. Kan rekommendera.
Allt som allt landa det pÄ ca 700 kr! Det tog cirka 2-3 veckor frÄn betalning tills att jag hade den i brevlÄdan!Vad hamnade slutpriset pÄ? LÄng leveranstid? Posts gÀrna lite bilder sen
Snyggt! Stabilare Àn orginallÀnken antar jag?
Ja det skulle jag sÀga att den ÀrSnyggt! Stabilare Àn orginallÀnken antar jag?
Snyggt. 6800kronorspoguenDen hÀr ramlade in idag
StÀmmer. KÀnde att det inte var sÄ mycket att tveka pÄ just dÀr och dÄ.Snyggt. 6800kronorspoguen
Nu snackar viNy klocka. En skaplig 6139-6002
HĂ€ftigt! Ăr det den som va pĂ„ auktionen som lĂ€nkades?Ny klocka. En skaplig 6139-6002
StÀng trÄdenNy klocka. En skaplig 6139-6002
NICE!Ny klocka. En skaplig 6139-6002
Uansett hva du gjÞr, ikke bruk Optura. De er ikke til Ä stole pÄ. Det fant jeg ut first hand..var servar ni era Pouges? tips mottages tacksamt !