Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt fin!
Grym! Jag har Àntligen fÄtt tag i lÀnkbitar till min sÄ det kommer en bild lite senare pÄ resultatet
De lÀnkbitarna passar ingen lÀnk till 6139-60xxOrkar inte.. först fÄr jag tag i en trevlig medlem som erbjuder mig lÀnkbit utan kostnad och vad hÀnder? Jo posten slarvar bort den! Jakten fortsÀtter och jag fÄr dÄ tag i tvÄ lÀnkbitar som idag anlÀnde, jag knallar in hos urmakaren för att köpa ett gummi till en annan klocka och tÀnkte det Àr lika bra han fÄr mecka med lÀnken, stÄr dÀr och vÀntar ivrigt.. ut kommer han och berÀttar att dom inte passar min lÀnk! Snart ger jag upp detta
Om nÄgon av er saknar lÀnkbitar sÄ sÀg till, dÄ postar jag vidare dessa tvÄ utan kostnad, kanske hjÀlper det nÄgon.
Okej, synd. Det Àr vad det Àr, dom Äker ner i skrotlÄdan.De lÀnkbitarna passar ingen lÀnk till 6139-60xx
Hehe tycker du skall ge upp. En pouge skall ha lÀnk sÄ sÀlj hela klockan till migOrkar inte.. först fÄr jag tag i en trevlig medlem som erbjuder mig lÀnkbit utan kostnad och vad hÀnder? Jo posten slarvar bort den! Jakten fortsÀtter och jag fÄr dÄ tag i tvÄ lÀnkbitar som idag anlÀnde, jag knallar in hos urmakaren för att köpa ett gummi till en annan klocka och tÀnkte det Àr lika bra han fÄr mecka med lÀnken, stÄr dÀr och vÀntar ivrigt.. ut kommer han och berÀttar att dom inte passar min lÀnk! Snart ger jag upp detta
Om nÄgon av er saknar lÀnkbitar sÄ sÀg till, dÄ postar jag vidare dessa tvÄ utan kostnad, kanske hjÀlper det nÄgon.
Jag vÀntade faktiskt pÄ den kommentarenHehe tycker du skall ge upp. En pouge skall ha lÀnk sÄ sÀlj hela klockan till mig
Mmm jag vetJag vÀntade faktiskt pÄ den kommentaren
Du kan ju kolla pÄ en lÀnk frÄn Uncle Seiko, de verkar ju vara riktigt schyssta!Jag vÀntade faktiskt pÄ den kommentaren
Har faktiskt börjat övervÀga det, sÀg till om du blir sugen sÄ kan vi göra en bestÀllning tillsammans.Du kan ju kolla pÄ en lÀnk frÄn Uncle Seiko, de verkar ju vara riktigt schyssta!
Ska det sambestÀllas sÄ Àr jag intresserad medHar faktiskt börjat övervÀga det, sÀg till om du blir sugen sÄ kan vi göra en bestÀllning tillsammans.
Nej. LÀnken Àr med vikta lÀnkbitar medans de lösa Àr solida. De sammankopplas inte pÄ samma sÀtt..passar dom lÀnkbitarna pÄ min lÀnk?
Ok,tack för svarNej. LÀnken Àr med vikta lÀnkbitar medans de lösa Àr solida. De sammankopplas inte pÄ samma sÀtt..
https://www.uncleseiko.com/store/p6/6139-600x_H-Link_Bracelet.htmlVilken lÀnk kommer du bestÀlla? LÀnk till lÀnken
Ser bra ut
Vet inte vad de kallasJag har nÄgra sÄdana dÀr ocksÄ ju!
NÄgon som vet vad för lÀnk 6012 hade i original?