Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det vet vi SANNerligenJÀklar va mkt gula 6139or pÄ senaste
Ja ni som vetâŠnu vet som man sĂ€ger
![]()
Haha ja sÄ SANTDet vet vi SANNerligen![]()
Jag anvÀnder inte heller mina 6139 speciellt ofta. De ligger kvar i lÄdan. Jag försökte sÀlja Silverpoguen men intresset var inte stort. Verkar vara svÄrt att bli av med ovanligare vintage Seiko som kostar lite mer Àn det folk Àr vana vid.Haha ja sÄ SANT
TyvÀrr anvÀnds den aldrig sÄ jag har fÄtt den osunda tanken pÄ att sÀlja men kommer nog inte hitta en i det skicket sÄ enkelt om jag skulle Ängra mig.
Vad sĂ€ger ni? Ăr det bara att lĂ„ta den ligga i samlingen eller ?
Ja jag tror marknaden i Sverige Àr ytterst begrÀnsat till ett fÄ intresserade. Internationellt Àr det lÀttareJag anvÀnder inte heller mina 6139 speciellt ofta. De ligger kvar i lÄdan. Jag försökte sÀlja Silverpoguen men intresset var inte stort. Verkar vara svÄrt att bli av med ovanligare vintage Seiko som kostar lite mer Àn det folk Àr vana vid.