Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte att jag har haft en roligare klocka tidigare!
Schysst ju, vad Àr det för gummi? Letar just nu efter nÄgot trevligt band och en H-lÀnk till klockan!Funkar bra Àven med gummi
Schysst ju, vad Àr det för gummi? Letar just nu efter nÄgot trevligt band och en H-lÀnk till klockan!
SÄdÀr, har Àntligen fÄtt tummen ur och kontaktat speedtimer-repair!
fÄr Äterkomma nÀr den Àr servad sen. Svensk dagskiva gömmer sig bakom det sopsluta glaset
Farsans gamla som jag tror han haft sen ny och nu har jag Àrvt den. VÀrd att fÄ fin igen tycker jag!
Gult hÀr med. Grym klocka pÄ alla sÀtt.Yellow Saturday
Nej verkligen inte!WowâŠinte direkt ofta man ser denna till salu.
Full Set 1972 Seiko 6139-6002 "Teal Sunrise" Automatic Chronograph | DC Vintage Watches
Seiko's Ref. 6139 automatic chronograph â a historical movement in its own right, like this quite rare 1972 Seiko 6139-6002 "Teal Sunrise" here, on an original Seiko SpeedTimer bracelet and with inner/outer boxes and SpeedTimer instructions manual â was one of the first automatic chronographs...www.dcvintagewatches.com