Fralle1016
Basic
Idag Àr det titan som gÀller. Inte svart dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SnyggSenaste (& förhoppningsvis sista) tillskottet till samlingen. C23 Natulite, Nord/Sydamerika modellen. Band? fÄr fundera ett tag...
Jag hade en Aqualand i mÄnga Är, och jag snittade under tvÄ Är. Kanske ett Är och 9 mÄnader.Hur Àr batteritiden pÄ aqualand? Har köpt en, och Àr lite nyfiken pÄ hur lÄng batteritid jag kan förvÀnta mig
Hur Àr batteritiden pÄ aqualand? Har köpt en, och Àr lite nyfiken pÄ hur lÄng batteritid jag kan förvÀnta mig
Köpte en begagnad Aqualand för 4,5 Är sedan. Har inte behövt byta batteri Àn.Jag hade en Aqualand i mÄnga Är, och jag snittade under tvÄ Är. Kanske ett Är och 9 mÄnader.
Hur Àr batteritiden pÄ aqualand? Har köpt en, och Àr lite nyfiken pÄ hur lÄng batteritid jag kan förvÀnta mig
Jag hade en Aqualand i mÄnga Är, och jag snittade under tvÄ Är. Kanske ett Är och 9 mÄnader.
Köpte en begagnad Aqualand för 4,5 Är sedan. Har inte behövt byta batteri Àn.
Beror ocksÄ pÄ vilken modell vi pratar om vilket inte framgÄr?Det Àr nog vÀldigt beroende pÄ hur mycket man anvÀnder funktionerna
jag gillar originalbandet, det Àr dock vÀldigt styvtAqualand Àr ju verkligen stenhÄrd. Har fÄtt upp ögonen för Citizens dykare och framförallt dessa. GÄtt frÄn SKX till Promaster och lite sugen pÄ Aqualand som komplement. GÄr att fÄ för 2700 pÄ Ur och Penn nu.
Verkar vara mĂ„nga som kör typ nato pĂ„ dessa. Ăr originalgummit nĂ„t att ha?
Gummit Àr vÀl bra, men ganska lÄngt. Jag kan inte anvÀnda det, sÄ blir nato vilket den verkligen gör sig pÄ! SlÄ till!Aqualand Àr ju verkligen stenhÄrd. Har fÄtt upp ögonen för Citizens dykare och framförallt dessa. GÄtt frÄn SKX till Promaster och lite sugen pÄ Aqualand som komplement. GÄr att fÄ för 2700 pÄ Ur och Penn nu.
Klart du ska ha en Aqualand! Ett mÄste i varje klocknörds samling enligt migAqualand Àr ju verkligen stenhÄrd. Har fÄtt upp ögonen för Citizens dykare och framförallt dessa. GÄtt frÄn SKX till Promaster och lite sugen pÄ Aqualand som komplement. GÄr att fÄ för 2700 pÄ Ur och Penn nu.
Din gamla JP2000 kÀmpar pÄ Àn! Ett av mina bÀsta köp.Klart du ska ha en Aqualand! Ett mÄste i varje klocknörds samling enligt mig
Ăr du sugen pĂ„ en begagnad kan du hitta hĂ€r pĂ„ KS annonsavdelning om du hĂ„ller koll. Ifall du vill hitta billigare Ă€n nypris och kan leva med en hĂ€rjad vintage-variant kan du hitta exemplar för runt 1500-2000kr och ibland lĂ€gre. Jag valde att sĂ€lja min ânyaâ Aqualand (JP2000) efter tre Ă„r till förmĂ„n för en vintage (C022). Gillar helt enkelt âoriginaletâ mer. Plöj trĂ„den! HĂ€r finns all information du kan tĂ€nka dig
GÀllande gummit har jag inga problem med det. Visst, stelt i början och lÄngt iom det ska anvÀndas vid dykning, men formas efter en tids anvÀndning och blir skönare. Finns massa knep för att snabba pÄ den processen ocksÄ ska tillÀggas! Jag kör just nu nu nato pÄ min, sjukt bekvÀmt och vÀldigt anvÀndarvÀnligt dÄ min i princip endast anvÀnds pÄ jobbet.
Lycka till!
Klart du ska ha en Aqualand! Ett mÄste i varje klocknörds samling enligt mig
Ăr du sugen pĂ„ en begagnad kan du hitta hĂ€r pĂ„ KS annonsavdelning om du hĂ„ller koll. Ifall du vill hitta billigare Ă€n nypris och kan leva med en hĂ€rjad vintage-variant kan du hitta exemplar för runt 1500-2000kr och ibland lĂ€gre. Jag valde att sĂ€lja min ânyaâ Aqualand (JP2000) efter tre Ă„r till förmĂ„n för en vintage (C022). Gillar helt enkelt âoriginaletâ mer. Plöj trĂ„den! HĂ€r finns all information du kan tĂ€nka dig
GÀllande gummit har jag inga problem med det. Visst, stelt i början och lÄngt iom det ska anvÀndas vid dykning, men formas efter en tids anvÀndning och blir skönare. Finns massa knep för att snabba pÄ den processen ocksÄ ska tillÀggas! Jag kör just nu nu nato pÄ min, sjukt bekvÀmt och vÀldigt anvÀndarvÀnligt dÄ min i princip endast anvÀnds pÄ jobbet.
Lycka till!
Din gamla JP2000 kÀmpar pÄ Àn! Ett av mina bÀsta köp.
Hej,Jo precis, denna trÄd Àr ju guld! Har spanat pÄ en del beg bÄde hÀr och Tradera. Alla verkar dock inte vara fullset, vill ha "tuben" till hehe. Men tack för input! KÀnner att jag nog börjar med nÄn JP2000, kÀnner jag mig sjÀlv lÀr jag fÄ mersmak ÀndÄ.
Hej,
Jag har hittat en annons pÄ Tradera som du borde titta pÄ.
HÀr kommer lÀnken:
https://www.tradera.com/item/416171248
VÀrmer att se/höra! Lika glad varje gÄng den dyker upp i flödet Den Àr verkligen grymt bra.Din gamla JP2000 kÀmpar pÄ Àn! Ett av mina bÀsta köp.
köper du pÄ ur och penn sÄ Àr tuben ett tillköp för 249kr, annars kommer den i en vanlig citizen lÄda - oklart hur det Àr pÄ andra stÀllenJo precis, denna trÄd Àr ju guld! Har spanat pÄ en del beg bÄde hÀr och Tradera. Alla verkar dock inte vara fullset, vill ha "tuben" till hehe. Men tack för input! KÀnner att jag nog börjar med nÄn JP2000, kÀnner jag mig sjÀlv lÀr jag fÄ mersmak ÀndÄ.
Jag kör olika typer av nato/zulu oftast. Det mest anvÀnda Àr ett svart single pass zulu. Tycker hÄrdvaran pÄ ett zulu passar bÀst. Idag hÀngde jag pÄ lÀnken för omvÀxlings skull! Har förstÄtt att det inte Àr sÄ lÀtt att fÄ tag pÄ dock. Sen har jag sett nÄgon Aqualand med modern lÀnk.. ska se om jag hittar nÄgon bild hÀr bak i forumet. Gummit tycker jag Àr lite klumpigt och lÄngt personligen.Aqualand Àr ju verkligen stenhÄrd. Har fÄtt upp ögonen för Citizens dykare och framförallt dessa. GÄtt frÄn SKX till Promaster och lite sugen pÄ Aqualand som komplement. GÄr att fÄ för 2700 pÄ Ur och Penn nu.