Ah okej! Bra att veta, fÄr gÄ in pÄ ur och penn nÄn dag och kika.köper du pÄ ur och penn sÄ Àr tuben ett tillköp för 249kr, annars kommer den i en vanlig citizen lÄda - oklart hur det Àr pÄ andra stÀllen
Tack för hjÀlpen hörni!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah okej! Bra att veta, fÄr gÄ in pÄ ur och penn nÄn dag och kika.köper du pÄ ur och penn sÄ Àr tuben ett tillköp för 249kr, annars kommer den i en vanlig citizen lÄda - oklart hur det Àr pÄ andra stÀllen
Hej,
Jag har hittat en annons pÄ Tradera som du borde titta pÄ.
HÀr kommer lÀnken:
https://www.tradera.com/item/416171248
gratulerarEn i gÀnget!
Grattis! VÀlkommen!En i gÀnget!
Fin! Skulle inte sÄlt den, om jag hade haft den i 30 ÄrPrecis fÄtt ett ny Àgare efter varit i min Àgo i 30 Är.
Allt har sin tid.Fin! Skulle inte sÄlt den, om jag hade haft den i 30 Är
30 Är Àr verkligen inte illa. Fungerade allt som det skulle?Precis fÄtt ett ny Àgare efter varit i min Àgo i 30 Är.
Ja den har fungerat som den ska under alla Är. RÀtt fantastiskt faktiskt nÀr man tÀnker pÄ de garantiÀrenden man gjort pÄ betydligt dyrare klockor. Det Àr vÀl igentligen bara originalgummit som Àr den svaga lÀnken pÄ klockan.30 Är Àr verkligen inte illa. Fungerade allt som det skulle?
men tvÄ pÄ 20Är lÄter ju ÀndÄ som att de hÄller rÀtt braOriginalgummit som dÄligt skriver jag under pÄ. För mig har tvÄ st gÄtt sönder pÄ 20 Är och de ser normala ut tills de plötsligt gÄr av.
Det har hÀnt en kollega ocksÄ sÄ det Àr nog ganska vanligt men tack och lov gör de sig utmÀrkt pÄ Nato el Zulu.
Och varje pÄstÄende krÀver en bild. De gör sig verkligen bra pÄ dessa band.Originalgummit som dÄligt skriver jag under pÄ. För mig har tvÄ st gÄtt sönder pÄ 20 Är och de ser normala ut tills de plötsligt gÄr av.
Det har hÀnt en kollega ocksÄ sÄ det Àr nog ganska vanligt men tack och lov gör de sig utmÀrkt pÄ Nato el Zulu.
Det finns en lösning pÄ det problemet. Jag köpte ett zuludiver-armband i riktigt gummi till min Aqualand. Ser ut exakt som ett originalarmband men hÄller högre kvalitet och Àr betydligt mjukare.men tvÄ pÄ 20Är lÄter ju ÀndÄ som att de hÄller rÀtt bra
jag gillar det bulkiga utseendet som originalbandet har, det Àr förbannat styvt dock
Originalgummit som dÄligt skriver jag under pÄ. För mig har tvÄ st gÄtt sönder pÄ 20 Är och de ser normala ut tills de plötsligt gÄr av.
Originalgummit som dÄligt skriver jag under pÄ. För mig har tvÄ st gÄtt sönder pÄ 20 Är och de ser normala ut tills de plötsligt gÄr av.
HÀnde mig i Thailand nÀr jag simmade, plötsligt lÄg klockan pÄ botten Numera har jag andra armbandmen tvÄ pÄ 20Är lÄter ju ÀndÄ som att de hÄller rÀtt bra
jag gillar det bulkiga utseendet som originalbandet har, det Àr förbannat styvt dock
RejÀl pjÀs det dÀr! Dykt nÄt med den?Promastaaah
Nej, jag badar bara nÀr ungarna tvingar mig. Men pÄ det Àmnet har jag seriösa funderingar pÄ denna, som Àr stor pÄ riktigt.RejÀl pjÀs det dÀr! Dykt nÄt med den?
Haha okej! Men skönt att ÀndÄ alltid ha möjligheten att ta ett djupdyk! Coolt med analog djupmÀtare ocksÄ!Nej, jag badar bara nÀr ungarna tvingar mig. Men pÄ det Àmnet har jag seriösa funderingar pÄ denna, som Àr stor pÄ riktigt.
(schtulen bild)
Snyggt! Vilket armband Àr detta och vart kan man köpa det?
Det Àr ett singelpass natoband jag köp hÀr pÄ forumet, stÄr inget mÀrke pÄ det sÄ jag kan tyvÀrr inte svara pÄ vart det kommer ifrÄn.Snyggt! Vilket armband Àr detta och vart kan man köpa det?
Kollar, tack sÄ mycket!Det Àr ett singelpass natoband jag köp hÀr pÄ forumet, stÄr inget mÀrke pÄ det sÄ jag kan tyvÀrr inte svara pÄ vart det kommer ifrÄn.
Du kan dock hitta likadana om inte samma pÄ https://www.cheapestnatostraps.com/ De skickar ifrÄn stockholm ifall jag inte misstar mig. - jag bestÀllde av dom i vÄras och dÄ tog leveransen flera veckor eftersom de lÄg efter med ordrar, oklart hur de har det nu
Det finns en forumstrÄd om dom hÀr: https://klocksnack.se/threads/cheapest-nato-straps.34980/