Aqualanden Àr verkligen stenhÄrd I helsvart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aqualanden Àr verkligen stenhÄrd I helsvart!
StenhÄrd klockaAqualanden Àr verkligen stenhÄrd I helsvart!
Tack sjÀlv! Med all rÀtt
Snyggt! FrÄgade AW straps om ett typ lika dant i morseCanvas pÄ Aqualand var en chansning, men det blev ju riktigt bra.
![]()
Det Àr AW som gjort detta ocksÄ men vet inte nÀr. Med lite tur har han tyg kvar. Hittade detta pÄ k&s hÀromdan.Snyggt! FrÄgade AW straps om ett typ lika dant i morse![]()
Ska Àven testa ett slitet lÀderband tÀnker jagDet Àr AW som gjort detta ocksÄ men vet inte nÀr. Med lite tur har han tyg kvar. Hittade detta pÄ k&s hÀromdan.
Hej
Satt ju grymt det dÀr!Canvas pÄ Aqualand var en chansning, men det blev ju riktigt bra.
![]()
Tröttsam annons. 0 info och bedrövlig bild zzz.
Dom vÀxer inte pÄ trÀd dom dÀr Enzo, vet att de Àr nÄgra som Àr pÄ jakt efter en sÄ dÀrför tipsa jag. GÄr sÀkert att fÄ bÄde mer info och fler bilder om man frÄgarTröttsam annons. 0 info och bedrövlig bild zzz.
Ja det Àr ju sant. Men du hÄller vÀl ÀndÄ med om att annonsen Àr katastrofDom vÀxer inte pÄ trÀd dom dÀr Enzo, vet att de Àr nÄgra som Àr pÄ jakt efter en sÄ dÀrför tipsa jag. GÄr sÀkert att fÄ bÄde mer info och fler bilder om man frÄgar![]()
Haha ja de gör jag. Ren katastrof faktisktJa det Àr ju sant. Men du hÄller vÀl ÀndÄ med om att annonsen Àr katastrof![]()
Fan va galen den ser ut med lÀnk!Funkar till dykning, jobb, julpynt och allt annat man kan tÀnka sig!![]()
Han ville inte skicka utan valde en köpare som kunde hÀmta. Synd för den var fin
Vad skulle han ha för den? Antar att det var titanmodellen?Han ville inte skicka utan valde en köpare som kunde hÀmta. Synd för den var fin
Tack för tipset
15k eller rimligt bud. Ja de var titanVad skulle han ha för den? Antar att det var titanmodellen?
Skrev lite med honom faktiskt. Han hade bud pÄ 11k (skrev han iaf). Fick lite bilder, den sÄg vÀldigt fin ut! DessvÀrre lite för mycket för mig, just nu, annars hade jag köptVad skulle han ha för den? Antar att det var titanmodellen?
SÄ han hade bra bilder pÄ klockan men valde att lÀgga ut en genomrutten bild i annonsenSkrev lite med honom faktiskt. Han hade bud pÄ 11k (skrev han iaf). Fick lite bilder, den sÄg vÀldigt fin ut! DessvÀrre lite för mycket för mig, just nu, annars hade jag köpt![]()
Haha, exakt sÄ! Skrev till honom att jag var intresserad, men att jag helst vill se skarpa och bra bilder. DÄ kom dem!SÄ han hade bra bilder pÄ klockan men valde att lÀgga ut en genomrutten bild i annonsen![]()
Det var du som knep del alltsÄC028 Titan Enzo, tre för en. Köpt som repobjekt. LCD funkar inte efter batteribyte men hÄller analoga tiden, saknar en skruv. BJ2010 Àr ny men behöver en ny cap, 200 spÀnn. JP1010 hÄller inte tiden, vet inte om det Àr analoga eller digitala.