Tack!Borealis, riktigt skönt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Borealis, riktigt skönt
Tack sjÀlv
Vad Àr det för band?
bra frÄga, det stÄr inget pÄ det :/ vet inte ifall @theargonaut vet?Vad Àr det för band?
TyvÀrr har jag dÄlig koll pÄ det Finns ett gÀng olika kÀnda tillverkare av AM band, men kan tyvÀrr inte de i huvudet. Om jag minns rÀtt sÄ var det som satt pÄ snudd pÄ silikonaktigt, men ÀndÄ inte riktigt sÄ slappt.bra frÄga, det stÄr inget pÄ det :/ vet inte ifall @theargonaut vet?
Grymt! Tackar.Numret Àr 59-L7328 21mm eller googla pÄ AL0004 (klockan).
Replacement watch strap CITIZEN 21mm black synthetic for AL0004-03W (4-F80014)
Please click picture to enlarge! Replacement watch strapManufacturer/Brand: Original CITIZENSuitable for: The watch Aqualand AL0004-03WWatch case number: 5812-F80014Watch strap number: 59-L7328Material: Synthetic, smooth, mattManufacturing process: Machine...www.watch-band-center.com
Jag bestÀllde pÄ e-bay, inte orginal och jag kunde nu inte hitta tb till vem sÀljaren var men nu nÀr jag bytte batteri pÄ enzon slÀngde jag pÄ en band jag tÀnkte skulle passa minutvisaren Ä dÄ hittade jag en lapp frÄn sÀljaren, borde gÄ Ä söka fram kanske.Grymt! Tackar.
Du kanske har löst bandproblemet nu men jag har ett svart och tvÄ orangea am-band över.Behöver ett nytt armband till min Aqualand.
Vart finns original att fÄ tag pÄ?
Vilket skick den sercut att va i!Svart, vitt, grÄtt, armegrönt, orange, gult, rött, turkos eller rosa spelar ingen roll. Enzo slÄr allt som tickar...
Just orange passar ju bra pga visarna.Svart, vitt, grÄtt, armegrönt, orange, gult, rött, turkos eller rosa spelar ingen roll. Enzo slÄr allt som tickar...
En frÄga gÀllande ceracote mÄlar ni sjÀlva eller lÀmnar in och i sÄ fall var?AL0005 ska ÄterstÀllas till original nÀr den andra e klar. Funderar pÄ Cerakote fÀrg, svÄrt val men blir nog mattsvart för att likna Titanenzo. Drömklockan nedan. Tack, det var svÀrmor, 12 dagars vaka i vÀntan pÄ alla slÀktingar.
Fel trÄd? Fin Gulfmaster iafBlev studsmatta istÀllet
Yes, fel trÄd typiskt nÀr man inte anvÀnder enzon.Fel trÄd? Fin Gulfmaster iaf
Ingen fara, det hÀnder.Yes, fel trÄd typiskt nÀr man inte anvÀnder enzon.
Sorry