.
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TackarHÀrligt!! Stort grattis till en stenhÄrd pjÀs
FörstÄr detTackarBlev ruskigt ivrig nÀr du postade din igÄr och jag visste att min lÄg hos postnord
riktigt, riktigt nöjd
JÀkligt fin pÄ nato, har ett gÀng 24mm men tyvÀrr ingen med svart hÄrdvara sÄ det fÄr lÀggas till pÄ listanFörstÄr det
Ja, det Àr en sjukt bra klocka!
DÄ Àr man tillbaka och denna gÄng med en Enzo JÀklar vilken grym klocka
Nu ska det bara jagas band
Riktigt bra patina, kunde inte vara nöjdare
Det dÀr priset har de haft en lÀngre tid.Ur och Penn verkar ha bra pris pÄ Aqualand just nu:
Citizen Aqualand Dykarur JP2000-08E
Citizen Aqualand JP2000-08EDykarklocka frĂ„n Citizen med nedskruvad krona för optimal vattentĂ€thet. â VattentĂ€t 200 meter/20ATM â Automatisk kalender â Tid- och kalendervisningâ Kronograf upp till 100 minuter â Tidsalarm â Batterilivsindikator â BatterilivslĂ€ngd cirka 2 Ă„r LOGFUNKTIONKlockan har...uropenn.se
Det Àr ju svinbilligt ju!Det dÀr priset har de haft en lÀngre tid.
Cool. Grattis.DÄ Àr man tillbaka och denna gÄng med en Enzo JÀklar vilken grym klocka
Leta efter rabattkod pÄ nÀtet, brukar finnas. Kom ner till 2600 nÀr jag köpte sist.Det Àr ju svinbilligt ju!
Försöker hetsa en kompis att köpa ett dykarur, men plötsligt ville jag ha en till
Ser ut som lite tjockare fĂ€rglager Ă€n det brukar. Ăr du 100 pĂ„ att den inte mĂ„lad? @Daion har du nĂ„gon sliten stĂ„lis att jĂ€mföra med?DĂ„ Ă€r man tillbaka och denna gĂ„ng med en Enzo JĂ€klar vilken grym klocka
Tackar!Cool. Grattis.
Ingen aning, denna Ă€r köpt av @DaionSer ut som lite tjockare fĂ€rglager Ă€n det brukar. Ăr du 100 pĂ„ att den inte mĂ„lad? @Daion har du nĂ„gon sliten stĂ„lis att jĂ€mföra med?
Köööööööp.Det Àr ju svinbilligt ju!
Försöker hetsa en kompis att köpa ett dykarur, men plötsligt ville jag ha en till
Samma hÀrHÀr kommer en till pÄ nya favoriten
Riktigt bra, dock mÄste jag som du gjort skaffa ett med svart hÄrdvara för den dÀr extra skjutsenSamma hÀr
Perfekt pÄ grÄtt nato
Ja, det matchar snyggt faktiskt!Riktigt bra, dock mÄste jag som du gjort skaffa ett med svart hÄrdvara för den dÀr extra skjutsen
Tycker inte att jag sett att fÀrgen "flagnat" av sÄ som det ser ut pÄ din. StÄlisarna brukar ocksÄ ha nÄgot slÀtare finish. Men, men jag Àr ju en skumögd och jÀvligt misstÀnksam gammal gubbe vid en dator som haft fel förr...Ingen aning, denna Àr köpt av @Daion
Hur menar du med tjock? För nĂ„got Ă„r sen köpte jag en âEnzoâ som visade sig vara en stĂ„lis mĂ„lad med svart nagellack
Tycker ocksÄ den ser lite annorlunda ut. TÀnker pÄ det övre vÀ bandhornet. Har aldrig sett nÄgot liknande vad jag minns.HÀr kommer en till pÄ nya favoriten
Tycker inte att jag sett att fÀrgen "flagnat" av sÄ som det ser ut pÄ din. StÄlisarna brukar ocksÄ ha nÄgot slÀtare finish. Men, men jag Àr ju en skumögd och jÀvligt misstÀnksam gammal gubbe vid en dator som haft fel förr...
Tack för input, ska se mig runt lite men Àr rÀtt orutinerat pÄ modellen. Ska höra med @Daion lite ocksÄ.Tycker ocksÄ den ser lite annorlunda ut. TÀnker pÄ det övre vÀ bandhornet. Har aldrig sett nÄgot liknande vad jag minns.
Delta var intressant. Inget jag ens tĂ€nkt pĂ„ att jĂ€mföra med andra i min samling. Har aldrig jĂ€mfört ytan pĂ„ dem nĂ„gon gĂ„ng sĂ„ inget jag tĂ€nkt pĂ„.Ser ut som lite tjockare fĂ€rglager Ă€n det brukar. Ăr du 100 pĂ„ att den inte mĂ„lad? @Daion har du nĂ„gon sliten stĂ„lis att jĂ€mföra med?
Jag förstÄr hur du tÀnker nÀr jag kikar nÀra. Detta mÄste undersökas nÀrmare.Tycker ocksÄ den ser lite annorlunda ut. TÀnker pÄ det övre vÀ bandhornet. Har aldrig sett nÄgot liknande vad jag minns.
En fÄr gratulere!Idag Àr det min födelsedag och hur ska den bÀttre firas Àn med en Enzo pÄ handleden och klocksnack pÄ paddan.
Tackar och bockar!En fÄr gratulere!
Jag kan bara sÀga att detta enzo skal kÀnns precis likadant som mitt gamla.Hej pÄ er! Kul att du Àr nöjd @Sistakvarten!
Delta var intressant. Inget jag ens tÀnkt pÄ att jÀmföra med andra i min samling. Har aldrig jÀmfört ytan pÄ dem nÄgon gÄng sÄ inget jag tÀnkt pÄ.
Jag förstÄr hur du tÀnker nÀr jag kikar nÀra. Detta mÄste undersökas nÀrmare.
Om det Ă€r âfelâ och nĂ„gon mĂ„lat den dĂ„ mĂ„ste jag bege mig ut med mitt samurajsvĂ€rd och leta upp sĂ€ljaren. Och jag gillar inte att gĂ„ ut i kylan pĂ„ vintern sĂ„ dĂ„ blir det inte roligt.
@Sistakvarten
SjÀlvklart ordnar vi detta om det inte kÀnns hundra, det behöver du ju inte oroa dig över. Bara sÄ du vet. Skulle det vara sÄ att jag blivit lurad sÄ Àr det inget att göra Ät men viktigast att du blir nöjd och kÀnner glÀdje över din klocka. Jag Àr inte nöjd om tveksamhet finns. De klockor som jag Àgt i min samling och nu fÄtt flytta ska ge köparen glÀdje och positivitet. AffÀren ska oxÄ minnas likadant, det Àr av högsta vikt för mig. Jag lever efter mottot, det man ger ut fÄr man ofta tillbaka pÄ ett eller annat sÀtt.
Tog nÄgra bilder pÄ de tre stÄl Enzos jag jag har kvar (och framme, kan finnas nÄgon i de tvÄ bortflugna lÄdorna) hÀr hemma och slÀnger upp dessa sÄ kikar vi.
Grattis pÄ din dag Ä för den finaste tuffaste klockan som finnsIdag Àr det min födelsedag och hur ska den bÀttre firas Àn med en Enzo pÄ handleden och klocksnack pÄ paddan.