Ja exakt, har ingen Enzo tycker att min co22 i stÄl/guld Àr tillrÀckligt tillfredstÀllande.Ja man Àr ju tacksam sÄ lÀnge man kan hitta en riktigt bra klocka för 2000kr. Enzo i titan Àr ju lite dyrare men det har de varit ganska lÀnge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja exakt, har ingen Enzo tycker att min co22 i stÄl/guld Àr tillrÀckligt tillfredstÀllande.Ja man Àr ju tacksam sÄ lÀnge man kan hitta en riktigt bra klocka för 2000kr. Enzo i titan Àr ju lite dyrare men det har de varit ganska lÀnge.
Ja de Àr riktigt trevliga oavsett om det Àr stÄl, tvÄton eller titan.Ja exakt, har ingen Enzo tycker att min co22 i stÄl/guld Àr tillrÀckligt tillfredstÀllande.
Hehe sedÀr ja cooltJa de Àr riktigt trevliga oavsett om det Àr stÄl, tvÄton eller titan.
Undra om kungen har kvar sin?
Jag Àr sugen pÄ en sÄn faktiskt!Hehe sedÀr ja coolt
Ăven min med full lime Ă€r kanon. Gillar den mer Ă€n va jag trodde.
Bandet pÄ den Àr riktigt mjukt och bekvÀmt
Skulle ju stĂ„ lume och inte lime. Ăven om tavlan i dagsljus blir limefĂ€rgadJag Ă€r sugen pĂ„ en sĂ„n faktiskt!
Krya pÄ dig!Ryggskott och aqualand idag en jp2000
Stort tackKrya pÄ dig!
HÀrlig patinaIdag blir det stÄl!
Stort tack! Ja jag tycker att de Ă„ldrats bra.HĂ€rlig patina
Lumepluttarna har Äldrats fint sÀrskilt pÄ den vÀnstra
Dom Àr grymmaOm nÄgon hÀr Àr sugen pÄ att sÀlja.
Thread 'Citizen Aqualand JP2007-17W Full Lume' https://klocksnack.se/threads/citizen-aqualand-jp2007-17w-full-lume.168735/
Den dĂ€r har ju alla attribut till att vara en mordernare aqualand, baklock, tavla,visare. Dive under digital Finns inget som tyder pĂ„ att index Ă€r Ă„ldrade heller. Ăr ju vĂ€ldigt lik min jp2000 fast mer hĂ€rjadĂr denna verkligen frĂ„n 1987? De hade vĂ€l inte det baklocket förrĂ€n pĂ„ 00-talet? Ăven indexen vid 11, 12 och 1 ska vĂ€l sitta under digitala isf?
Citizen Promaster
Utropspris: 750 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-10-06 11:14:02. Köp & sĂ€lj begagnade & oanvĂ€nda Ăvriga armbandsur pĂ„ Tradera.www.tradera.com
Jag kollade lite och det Ă€r nog nuvarande modell som slĂ€pptes sĂ„ tidigt som 1992. Jag trodde den kom pĂ„ 00-talet.Den dĂ€r har ju alla attribut till att vara en mordernare aqualand, baklock, tavla,visare. Finns inget som tyder pĂ„ att index Ă€r Ă„ldrade heller. Ăr ju vĂ€ldigt lik min jp2000 fast mer hĂ€rjad
-97 skulle jag tro med tanke pĂ„ serienumret. Första Ă„rsmodellen av JP200x vad jag kommer ihĂ„g.Ăr denna verkligen frĂ„n 1987? De hade vĂ€l inte det baklocket förrĂ€n pĂ„ 00-talet? Ăven indexen vid 11, 12 och 1 ska vĂ€l sitta under digitala isf?
Citizen Promaster
Utropspris: 750 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-10-06 11:14:02. Köp & sĂ€lj begagnade & oanvĂ€nda Ăvriga armbandsur pĂ„ Tradera.www.tradera.com
Ăr det samma vad gĂ€ller serienummer och Ă„r pĂ„ de nya? Fick för mig att jag hört att de inte gĂ„r att se utlĂ€sa tillverkningsĂ„r lĂ€ngre.-97 skulle jag tro med tanke pĂ„ serienumret. Första Ă„rsmodellen av JP200x vad jag kommer ihĂ„g.
Serienumret börjar pÄ 4 va? DÄ skulle den kunna vara tillverkad 2014 men sÄld 2015 om det fortfarande gÄr att utlÀsa pÄ serienumret.Jag har en frÄn 2015 kan fota baksidan
Ăr det samma vad gĂ€ller serienummer och Ă„r pĂ„ de nya? Fick för mig att jag hört att de inte gĂ„r att se utlĂ€sa tillverkningsĂ„r lĂ€ngre.
Jag Àr ganska sÀker pÄ att de "Àldre" JP200X med graverat baklock följer den gamla numreringen och isf skulle din vara en -14 @hepanter, Àven om certifikatet Àr stÀmplat -15Jag har en frÄn 2015 kan fota baksidan
SÄ Àr det sÀkert!Det ska vara samma.
Jag Àr ganska sÀker pÄ att de "Àldre" JP200X med graverat baklock följer den gamla numreringen och isf skulle din vara en -14 @hepanter, Àven om certifikatet Àr stÀmplat -15
Okej tack kan mycket vÀl stÀmmaDet ska vara samma.
Jag Àr ganska sÀker pÄ att de "Àldre" JP200X med graverat baklock följer den gamla numreringen och isf skulle din vara en -14 @hepanter, Àven om certifikatet Àr stÀmplat -15