• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Ja exakt, har ingen Enzo tycker att min co22 i stÄl/guld Àr tillrÀckligt tillfredstÀllande.
Ja de Ă€r riktigt trevliga oavsett om det Ă€r stĂ„l, tvĂ„ton eller titan. 😍

Undra om kungen har kvar sin? 😁

bmbA4ka.png

Är denna verkligen frĂ„n 1987? De hade vĂ€l inte det baklocket förrĂ€n pĂ„ 00-talet? Även indexen vid 11, 12 och 1 ska vĂ€l sitta under digitala isf?

Är denna verkligen frĂ„n 1987? De hade vĂ€l inte det baklocket förrĂ€n pĂ„ 00-talet? Även indexen vid 11, 12 och 1 ska vĂ€l sitta under digitala isf?

Den dĂ€r har ju alla attribut till att vara en mordernare aqualand, baklock, tavla,visare. Dive under digital Finns inget som tyder pĂ„ att index Ă€r Ă„ldrade heller. Är ju vĂ€ldigt lik min jp2000 fast mer hĂ€rjad

Den dĂ€r har ju alla attribut till att vara en mordernare aqualand, baklock, tavla,visare. Finns inget som tyder pĂ„ att index Ă€r Ă„ldrade heller. Är ju vĂ€ldigt lik min jp2000 fast mer hĂ€rjad
Jag kollade lite och det Àr nog nuvarande modell som slÀpptes sÄ tidigt som 1992. Jag trodde den kom pÄ 00-talet.

-97 skulle jag tro med tanke pÄ serienumret. Första Ärsmodellen av JP200x vad jag kommer ihÄg.

Det ska vara samma.
Är det samma vad gĂ€ller serienummer och Ă„r pĂ„ de nya? Fick för mig att jag hört att de inte gĂ„r att se utlĂ€sa tillverkningsĂ„r lĂ€ngre.

Jag har en frÄn 2015 kan fota baksidan
DSC_7643.JPG
DSC_7644.JPG
Jag Àr ganska sÀker pÄ att de "Àldre" JP200X med graverat baklock följer den gamla numreringen och isf skulle din vara en -14 @hepanter, Àven om certifikatet Àr stÀmplat -15

Tillbaka
Topp