• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Lillebror har fĂ„tt sig en storebror i form av en c022😁
Trots en uppsÀttning fÀrska batterier Àr det endast den digitala delen som hoppade igÄng medan den analoga stÄr still. NÄgon som har nÄgot tips att fÄ igÄng den alternativt kanske nÄgon som Àr duktig pÄ att skruva med aqualands?

20220831_130129.jpg

20220831_130300.jpg
Antagligen har du redan gjort detta men....jag brukar fÄ vrida runt visarna lite innan den hoppar igÄng efter batteribyte. Annars tror jag @rogart-63 pillar med Aqualand ocksÄ.

Lillebror har fĂ„tt sig en storebror i form av en c022😁
Trots en uppsÀttning fÀrska batterier Àr det endast den digitala delen som hoppade igÄng medan den analoga stÄr still. NÄgon som har nÄgot tips att fÄ igÄng den alternativt kanske nÄgon som Àr duktig pÄ att skruva med aqualands?

20220831_130129.jpg

20220831_130300.jpg

Hade samma dilemma pĂ„ en jag Ă€gde (som jag borde behĂ„llit Ă€ndĂ„ pga typ nos đŸ€Šâ€â™‚ïž), lĂ€mnade in den till lokala Ur&Penn dĂ€r Ă€garen bytte batterier, smörjde och fixade lite allmĂ€nt. Den funka ett par dagar sedan dog den tyvĂ€rr sĂ„ var tyvĂ€rr mer som behövde ordnas.

Köp sletet klocka med bra verk eller lĂ€mna till nĂ„gon kunnig och se vad de sĂ€ger iaf 🙂

Mjukt nato 24mm, var fÄr jag tag pÄ det? Vill ej ha nÄtt stelt zuluband.

Zuludiver 141 om du vill ha ett vanligt traditionellt nato. Mjuka och följsamma som fÄ men jag personligen tycker de funkar dÄligt till en större och tyngre klocka som Aqualand, speciellt nÀr bandet blir blött och dÄ sladdrigt.

Rent allmÀnt Àr vÀl de flesta seatbelt-natos erkÀnt mjuka.

Jag har ett sÄnt hÀr helt oanvÀnt om nÄgon vill köpa. 150kr plus frakt tÀnkte jag isf. Sitter och ser riktigt bra ut pÄ Aqualand.

Tillbaka
Topp