S
Staafen
Guest
Som du ser pratar vi hantverk pÄ hög nivÄ och med mycket kÀrlek. @Gummo har det helt enkelt i blodet!Mer bilder pÄ bandet typ nÀr den inte sitter pÄ handen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som du ser pratar vi hantverk pÄ hög nivÄ och med mycket kÀrlek. @Gummo har det helt enkelt i blodet!Mer bilder pÄ bandet typ nÀr den inte sitter pÄ handen
Jag Àr pÄ!Du fÄr rÀkna pÄ om du har rÄd om jag rÀknar med en timpenning pÄ 400kr (svart kompispris)
Materialinsamling 738 mil = 585 h
Tillverkningstid 0,5 h
585,5 h x 400kr.
Som du ser pratar vi hantverk pÄ hög nivÄ och med mycket kÀrlek. @Gummo har det helt enkelt i blodet!
Jag praktiserade en mÄnad pÄ Hermes för att trÀna Fan, irriterande att jag satte pÄ mÀssingsringen pÄ ditt band. Langa hit sÄ sprÀttar jag och byter sÄ du fÄr stÄl och jag mÀssing pÄ Enzon.
738mil! Imponerande, gissar pÄ en tid under 2:20Du fÄr rÀkna pÄ om du har rÄd om jag rÀknar med en timpenning pÄ 400kr (svart kompispris)
Materialinsamling 738 mil = 585 h
Tillverkningstid 0,5 h
585,5 h x 400kr.
I wish! Det tog fler Àn ett Är att skrapa ihop sÄ mÄnga mil.738mil! Imponerande, gissar pÄ en tid under 2:20
"Pst, tjejer, han dÀr borta har en Aqualand, vi gÄr och kollar!"Ett par bilder frÄn dagens pyssel
Snyggt! Villhöver en.
Oundvikliga frÄgan, var Àr bandet frÄn? Riktigt hÀtigt!Aqualand idag
Visst Àr det grymt!Oundvikliga frÄgan, var Àr bandet frÄn? Riktigt hÀtigt!
Grymt! Aqualanden passar fint pÄ den typen av band.
Som handen i handsken jaGrymt! Aqualanden passar fint pÄ den typen av band.
Grym!! Vad Àr det för size pÄ den? Sitter som en smÀckTrevlig fredag
Lat som jag Àr Den ser stor ut men de bÀrs vÀldigt bra dÄ det Àr kort lug to lug. Alla borde testa en AqualandGrym!! Vad Àr det för size pÄ den? Sitter som en smÀck
Det Àr vÀl bara den dÀr tryckmÀtaren som drar upp storleken? Annat ser det ut som typ 40?Lat som jag Àr Den ser stor ut men de bÀrs vÀldigt bra dÄ det Àr kort lug to lug. Alla borde testa en Aqualand