Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha. TÀnkte ocksÄ pÄ det en stund efter jag postadeInte helt sÀker pÄ hur det ska tolkas![]()
@Aerospace löser nog detta.Har en C022 som har stannat (digitala fungerar). Vem reparerar dessa idag i Sverige?
Hade varit roligt att fÄ igÄng den igen.
PM skickat, vi tar det dÀr!@Aerospace har du tid och möjlighet att laga den?
VÀlj bra batterier!Letat efter ett patinerat exemplar och nu fick jag en av kollega, som dock inte funkar. Batteribyte ska givetvis göras. Vad för batterier rekommenderas? NÄgon som vet nÀr klockan Àr ifrÄn?
Ska vara batteri CR2016, de har lÄg lÀckrisk sÄ t.ex. Panasonic, Energizer, Maxell etc funkar ok. Enl. serienr frÄn 97.Letat efter ett patinerat exemplar och nu fick jag en av kollega, som dock inte funkar. Batteribyte ska givetvis göras. Vad för batterier rekommenderas? NÄgon som vet nÀr klockan Àr ifrÄn?
Jag har en passande lÀnk om du Àr sugen, skicka pm isÄfall.Letat efter ett patinerat exemplar och nu fick jag en av kollega, som dock inte funkar. Batteribyte ska givetvis göras. Vad för batterier rekommenderas? NÄgon som vet nÀr klockan Àr ifrÄn?
Blir spÀnnande att se slutresultatet! KÀnns som att det borde göra stor skillnadKöpte en intressant PromasterlÀnk pÄ blocket. Ser vid första anblick ut som min lÀnk hÀr pÄ första bilden, förutom att den saknar end links. Tydligen Àr dom sista lÀnkbitarna 24mm enligt sÀljaren. Min ser ut som att sista lÀnkbiten som möter end links Àr 20mm. LÀnkbiten han satt dit för att visa ska vara 20mm.
Kanske att den jag köpte nu kommer se bÀttre ut nÀr sista lÀnkbiten ocksÄ Àr 24mm. Ska bli spÀnnande att pussla lite nÀr den kommer hem.
Min nuvarande:
![]()
Bilder frÄn sÀljare:
![]()
![]()
Hepp!Inspirerad av bilder i trÄden blev det ett PVD Z frÄn CNS
![]()