Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det mjuka typen? Kan du lĂ€nka t sĂ€ljaren?Nya gummin kom idag
Jag har en likadan ute pÄ annons pÄ K&S för 1500:-NÄgon som har ett ungefÀrligt vÀrde pÄ den hÀr? Funderar pÄ att lÀgga ut den hÀr pÄ KS till salu istÀllet för Tradera.
citizen 5810 f80022
Ca 1200krNÄgon som har ett ungefÀrligt vÀrde pÄ den hÀr? Funderar pÄ att lÀgga ut den hÀr pÄ KS till salu istÀllet för Tradera.
citizen 5810 f80022
Sorry. Missade din frĂ„ga. Mjuka sköna gummi. HĂ€r Ă€r sĂ€ljaren.Ăr det mjuka typen? Kan du lĂ€nka t sĂ€ljaren?
Haha, tyckte enzon sÄg lite "spegelvÀnd" ut först innan jag sÄg att den lÄg uppochner...morgontrött fortf...
Sorry. Missade din frÄga. Mjuka sköna gummi. HÀr Àr sÀljaren.
Min första post hÀr, kul med alla Aqualands! Har en Aqualand frÄn början pÄ 90-talet som jag börjat anvÀnda igen efter mÄnga Är med Omega seamaster. Letar nu efter ett stÄlband att ersÀtta det nÄgot krÄngliga gummibandet, gÀrna ett Citizen band. NÄgon som har tips pÄ var man kan hitta?
NÄgon som har ett par guld/orangea visare till en Aqualand liggandes eller har nÄgon kontakt som har eller kan skaffa fram ett par.
Ăr pĂ„ jakt efter dessa:
Har letat sönder mig pÄ nÀtet men utan resultat.
NEEEEEEJ!!!Polerade/Borstade min Bezel pÄ min gamla CO22 frÄn 86 Pga för mÄnga repor.. Vad sÀger ni?
Hahahahaha visste den skulle komma, fanns inget annat att göra tyvÀrr. springer jag pÄ en ny sÄ Äker den pÄNEEEEEEJ!!!
Inget annat att göra? Den var ju stenhÄrd som den var!Hahahahaha visste den skulle komma, fanns inget annat att göra tyvÀrr. springer jag pÄ en ny sÄ Äker den pÄ
Jo du det fanns det. Du hade kunnat lÄta den va! Att sÀtta pÄ ny gör knappast saken bÀttre, du mÄste nu hitta en gammal med exakt samma patina. Stolleprov...Hahahahaha visste den skulle komma, fanns inget annat att göra tyvÀrr. springer jag pÄ en ny sÄ Äker den pÄ
men du ser vÀl hur den sÄg ut Före /efter.. allting Àr ju bÀttre Àn det dÀr!Jo du det fanns det. Du hade kunnat lÄta den va! Att sÀtta pÄ ny gör knappast saken bÀttre, du mÄste nu hitta en gammal med exakt samma patina. Stolleprov...
Du mÄste vara helt förryckt som börjar polera och borsta ett vridringsinlÀgg Har aldrig sett pÄ maken. Efterbilden alltsÄ, sorry men det Àr ett enormt och beklagansvÀrt misstag du gjort och jag kommer aldrig, ALDRIG! förlÄta dig...men du ser vÀl hur den sÄg ut Före /efter.. allting Àr ju bÀttre Àn det dÀr!
Vill nÄn köpa den fÄr ni den för 1100kr inkl. frakt. SmÄtt repigt glas men annars OK.NÄgon som har ett ungefÀrligt vÀrde pÄ den hÀr? Funderar pÄ att lÀgga ut den hÀr pÄ KS till salu istÀllet för Tradera.
citizen 5810 f80022
MÄste nog hÄlla med. KÀnns som nÄgot saknas nÀr den Àr borstad, lite som att ha en nakenhund utan pÀls dÄ allt det som gör en hund Àr bortaJo du det fanns det. Du hade kunnat lÄta den va! Att sÀtta pÄ ny gör knappast saken bÀttre, du mÄste nu hitta en gammal med exakt samma patina. Stolleprov...
Jag var hos den lokala klockmeken och han var skeptisk till att hitta en som passar. Men man vill ju gÀrna hitta en som "tÀcker" hela vÀgen pÄ klockan sÄ som dom orginal banden hade till Aqualand. Men, det kanske bara var till senare modeller och inte 24mm?osÀker pÄ om det finns nÄgra citizenband som Àr 24mm, men du har ju alltid bukten
http://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...24mm+bracele.TRS0&_nkw=24mm+bracelet&_sacat=0
Min första post hÀr, kul med alla Aqualands! Har en Aqualand frÄn början pÄ 90-talet som jag börjat anvÀnda igen efter mÄnga Är med Omega seamaster. Letar nu efter ett stÄlband att ersÀtta det nÄgot krÄngliga gummibandet, gÀrna ett Citizen band. NÄgon som har tips pÄ var man kan hitta?
Jag var hos den lokala klockmeken och han var skeptisk till att hitta en som passar. Men man vill ju gÀrna hitta en som "tÀcker" hela vÀgen pÄ klockan sÄ som dom orginal banden hade till Aqualand. Men, det kanske bara var till senare modeller och inte 24mm?
Why man? Why?Polerade/Borstade min Bezel pÄ min gamla CO22 frÄn 86 Pga för mÄnga repor.. Vad sÀger ni?
Ge det ett par Är sÄ Àr den hÀrjad igen
Jag var hos den lokala klockmeken och han var skeptisk till att hitta en som passar. Men man vill ju gÀrna hitta en som "tÀcker" hela vÀgen pÄ klockan sÄ som dom orginal banden hade till Aqualand. Men, det kanske bara var till senare modeller och inte 24mm?