• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Morellato anlÀnt:)
image.jpeg

Inte utan att man blir sugen pÄ en Aqualand igen, efter att ha lÀst 35 sidor! Hade första generationen men retade mig pÄ att den kÀkade batterier sÄ den sÄldes.

Har eventuellt en digitalare pÄ G, en Hyper Aqualand MA9024-24e tror jag referensen Àr?

Enligt uppgift aldrig anvÀnd och kanonskick. Med tub och manual.

Vad Àr ett normalt pris vid privathandel? Har en del annat inkommandes och kÀnner inte för att bli blÄst.
HÀr en bild pÄ en likadan. LÄnad fösstÄss!
image.jpg

Jim

Senast Àndrad:
Ok spill it! Vem var det som knep vad som verkade vara en Enzo pÄ TTT? o_O

Om jag inte misstolkade sÀljarens sista inlÀgg sÄ verkar det ju som att den gick tillsammans med övriga klockor förutom en. Nu var det ju inga bilder, men det kÀnns ÀndÄ med tanke pÄ priserna att den som köpte gjorde Ärets klipp.

Om jag inte misstolkade sÀljarens sista inlÀgg sÄ verkar det ju som att den gick tillsammans med övriga klockor förutom en. Nu var det ju inga bilder, men det kÀnns ÀndÄ med tanke pÄ priserna att den som köpte gjorde Ärets klipp.
Ja precis. Om det Àr nÄn som brukar lÀsa den hÀr trÄden som gjort klippet sÄ efterlyser jag bilder pÄ nÀmnda klipp. :)

Inte utan att man blir sugen pÄ en Aqualand igen, efter att ha lÀst 35 sidor! Hade första generationen men retade mig pÄ att den kÀkade batterier sÄ den sÄldes.

Har eventuellt en digitalare pÄ G, en Hyper Aqualand MA9024-24e tror jag referensen Àr?

Enligt uppgift aldrig anvÀnd och kanonskick. Med tub och manual.

Vad Àr ett normalt pris vid privathandel? Har en del annat inkommandes och kÀnner inte för att bli blÄst.
HÀr en bild pÄ en likadan. LÄnad fösstÄss!
image.jpg

Jim

Har tyvÀrr ingen koll pÄ pris pÄ den, men om priset kÀnns hyfsat vettigt sÄ Àr det vÀl bara att slÄ till. Har du kollat vad dom kosta(de) fabriksnya frÄn nÀtbutiker? Jag tycker Hyper Aqualand ser cool ut med den vridringen, Àven fast den inte fyller samma funktion som en "riktig" vridring.

Om du köper den och den Àr i utlovat skick och priset Àr ok och du ÀndÄ inte vill behÄlla den efter ett tag sÄ Àr jag eventuellt intresserad av att köpa den av dig.

EDIT:
Googlade lite snabbt pÄ priset sjÀlv. Det var inte det lÀttaste att hitta för de flesta butiker tar bort priset nÀr modellen utgÄtt. Hittade till slut det hÀr mÀsterverket vad det gÀller webdesign :meh::
http://www.righttime.com/rt/citizen/ma9024-24e.htm
regular price: $575, our price: $460

Senast Àndrad:
Jo jag kikade runt och hittade egentligen inga priser, sÄ dÀrav min frÄga. :) Tack för hjÀlpen!

Har en del andra inköp pÄ ingÄng och den hÀr var mer i kategorin "kul att testa" Àn "mÄste ha" om du förstÄr?;)

Skall ta mig en funderare sÄ hör jag av mig om jag köper den.

VĂ€nligen

Jim

Satan sÄ sugen jag Àr pÄ en ny Aqualand. Hade en AL0000 som liten (okej, inte liten men mindre) och Àlskade den tills visarna lossnade efter service och nytt inkom. Nu har mor lagt rabarber pÄ den och satan sÄ hon skÀllde dÄ jag försökte ta tillbaka den sÄ det Àr degs att köpa en "egen"..

Jag Àr riktigt sugen pÄ en JP2000 men Àr ganska skeptisk till att det Àr bekvÀmt att bÀra den pÄ höger hand och tÀnkte dÀrför kolla om nÄgon hÀr testat detta?
Sen mÄste jag nog ta upp det dÀr med gymmet, BCAA, protein och ryssfemmor sÄ armarna frÄngÄr spagetti stadiet...

Satan sÄ sugen jag Àr pÄ en ny Aqualand. Hade en AL0000 som liten (okej, inte liten men mindre) och Àlskade den tills visarna lossnade efter service och nytt inkom. Nu har mor lagt rabarber pÄ den och satan sÄ hon skÀllde dÄ jag försökte ta tillbaka den sÄ det Àr degs att köpa en "egen"..

Jag Àr riktigt sugen pÄ en JP2000 men Àr ganska skeptisk till att det Àr bekvÀmt att bÀra den pÄ höger hand och tÀnkte dÀrför kolla om nÄgon hÀr testat detta?
Sen mÄste jag nog ta upp det dÀr med gymmet, BCAA, protein och ryssfemmor sÄ armarna frÄngÄr spagetti stadiet...
Skönare att ha en ...
image.jpg

Senast Àndrad:
Skönare att ha en ...
image.jpg

Skönare Àn en JP2000 menar du dÄ? Jag har aldrig diggat den helt ut och kÀnner att jag dÄ lika gÀrna kan skaffa en ny AL0000. Dock Àr just JP2000 första och dÄ lite fetare. Tror dessutom att klockan kommer att fÄ bo pÄ landet och agera landet klocka med allt vad det innebÀr (och framförallt badande).

Tillbaka
Topp