Tack, Àr till en polare sÄ vidarebefordrar lÀnken till honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, Àr till en polare sÄ vidarebefordrar lÀnken till honom.
AssÄ, den dÀr Enzo....
Grattis i förskott!Den hör godingen Àr under frakt...till mig
(SĂ€ljarens bild, hoppas ok)
SweetGrattis i förskott!
Den hÀr landade hemma hos mig för nÄgra dagar sedan.
Hade fÄtt för mig att du sÄlt Enzon..
Har haft ett par olika genom ÄrenHade fÄtt för mig att du sÄlt Enzon..
Jag slÄr Äterigen ett slag för OMMorellato monterat! Vilken skillnad alltsÄ! Riktigt skönt till och med, kan rekommendera detta Enda jag hade önskat Àr att spÀnne och hÄllare hade varit borstade..
Jo mem den senaste, den du hade pÄ Le Pot i början av ÄretHar haft ett par olika genom Ären
Ok spill it! Vem var det som knep vad som verkade vara en Enzo pÄ TTT?
Ja precis. Om det Àr nÄn som brukar lÀsa den hÀr trÄden som gjort klippet sÄ efterlyser jag bilder pÄ nÀmnda klipp.Om jag inte misstolkade sÀljarens sista inlÀgg sÄ verkar det ju som att den gick tillsammans med övriga klockor förutom en. Nu var det ju inga bilder, men det kÀnns ÀndÄ med tanke pÄ priserna att den som köpte gjorde Ärets klipp.
Inte utan att man blir sugen pÄ en Aqualand igen, efter att ha lÀst 35 sidor! Hade första generationen men retade mig pÄ att den kÀkade batterier sÄ den sÄldes.
Har eventuellt en digitalare pÄ G, en Hyper Aqualand MA9024-24e tror jag referensen Àr?
Enligt uppgift aldrig anvÀnd och kanonskick. Med tub och manual.
Vad Àr ett normalt pris vid privathandel? Har en del annat inkommandes och kÀnner inte för att bli blÄst.
HÀr en bild pÄ en likadan. LÄnad fösstÄss!
Jim
Flytta över spÀnne och keepers frÄn orginalsbandet.Morellato anlÀnt
Flytta över spÀnne och keepers frÄn orginalsbandet.
Var köper man det?Morellato anlÀnt
Skönare att ha en ...Satan sÄ sugen jag Àr pÄ en ny Aqualand. Hade en AL0000 som liten (okej, inte liten men mindre) och Àlskade den tills visarna lossnade efter service och nytt inkom. Nu har mor lagt rabarber pÄ den och satan sÄ hon skÀllde dÄ jag försökte ta tillbaka den sÄ det Àr degs att köpa en "egen"..
Jag Àr riktigt sugen pÄ en JP2000 men Àr ganska skeptisk till att det Àr bekvÀmt att bÀra den pÄ höger hand och tÀnkte dÀrför kolla om nÄgon hÀr testat detta?
Sen mÄste jag nog ta upp det dÀr med gymmet, BCAA, protein och ryssfemmor sÄ armarna frÄngÄr spagetti stadiet...
HÀrligt. Har du lÀnk eller hur hittar jag dem?@Compiss
Köpte pÄ bukten, 150spÀnn.
Otroligt stor skillnad mot originalbandet, Morellatot Àr till och med skönt
Skönare att ha en ...