• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Skönare Àn en JP2000 menar du dÄ? Jag har aldrig diggat den helt ut och kÀnner att jag dÄ lika gÀrna kan skaffa en ny AL0000. Dock Àr just JP2000 första och dÄ lite fetare. Tror dessutom att klockan kommer att fÄ bo pÄ landet och agera landet klocka med allt vad det innebÀr (och framförallt badande).
Du slipper ju "knölen"

Du slipper ju "knölen"

Absolut, men JPn Àr ju fetare (i mina ögon i alla fall). SkitsvÄrt ju!
Jag tror alla hÀr kan skriva under pÄ att nÀr vi vÀljer klockor Àr det ytterst sÀllan vi vÀljer dem genom ett rationellt beslut. Det Àr ju fÄ i min omvÀrld som förstÄr varför en klocka för 70k Àr "bÀttre" Àn en för 2.5 frÄn MK...

Klickade precis hem en frÄn bukten sÄ nu fÄr vi se hur detta gÄr. MÄste bestÀlla lite Protein och BCAA nu bara. :D

Det ligger en JP1030 i titan till försÀljning pÄ grannforumet, ser ut att vara i fint skick och ok pris.
Enda konstigheten Àr att sÀljaren hÀvdar att batteriet Àr nybytt, men displayerna Àr slÀckta pÄ bilderna. (Kanske sÄ att foton Àr tagna före batteribyte iofs.)
Jag har ingen koppling till sÀljaren. Bara ett tips.

Det ligger en JP1030 i titan till försÀljning pÄ grannforumet, ser ut att vara i fint skick och ok pris.
Enda konstigheten Àr att sÀljaren hÀvdar att batteriet Àr nybytt, men displayerna Àr slÀckta pÄ bilderna. (Kanske sÄ att foton Àr tagna före batteribyte iofs.)

LĂ€cker!
KÀnns Àven lite skumt att den fÄtt en ny boett frÄn Citizen dock. Inte konstigt den inte har spÄr av anvÀndning om man sÀger sÄ...

HÀrlig trÄd!!! HÀr Àr dÄ min favorit
DSC_9343.jpg
:)
den dÀr Àr sÄ vacker hittar dock ingen pÄ nÀtet :(

Grannforum?

Absolut, men JPn Àr ju fetare (i mina ögon i alla fall). SkitsvÄrt ju!
Jag tror alla hÀr kan skriva under pÄ att nÀr vi vÀljer klockor Àr det ytterst sÀllan vi vÀljer dem genom ett rationellt beslut. Det Àr ju fÄ i min omvÀrld som förstÄr varför en klocka för 70k Àr "bÀttre" Àn en för 2.5 frÄn MK...

Klickade precis hem en frÄn bukten sÄ nu fÄr vi se hur detta gÄr. MÄste bestÀlla lite Protein och BCAA nu bara. :D
Eller sÄ börjar du anvÀnda klocka pÄ vÀnster sÄ löser det sig med "knölen" :smug:

Fick precis hem detta no name band för att testa, ser helt ok ut tycker jag, men jag kommer inte anvÀnda det.. Om nÄgon annan tycker det lirar sÀtt över valfri summa till BCF och dra ett PM sÄ kommer det pÄ posten:) Bandet Àr kortat vid Àndarna in mot lÄset, lÀngd ca 155mm.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Goddagens, har en JP-1010.. Har handlat den via kaplans och har lite svÄrt att tidsbestÀmma den! NÄgon som har ett tips?

Ok, tack för svar! Den kÀnns rÀtt oanvÀnd. Inga direkta dings eller mÀrken och gummit Àr frÀscht. Baksidan var fortfarande plastad.. Spelar egentligen ingen roll, men kul att veta. Tack för hjÀlpen!
Ok, dÄ Àr det nog 2013. Köpte du den hÀr pÄ forumet, sÄ kanske sÀljaren vet mer exakt?

Sugen pÄ lÀnk till min jp2004. Antar att det ser skumt ut om man inte har twotone pÄ pÄ lÀnken ocksÄ? NÄgon som har en och kan bidra med en bild kanske, eller info om var jag kan fÄ tag pÄ en? :)

Tillbaka
Topp