• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Hehe precis en sÄn jag menar tvÄ poster upp :)
Verkar som att modellnumret bla Àr C029. Den kallas Àven "Enzo" efter en karaktÀr som har en sÄdan i "The Big Blue" (1988) av Luc Besson.

En trÄd pÄ WUS: http://forums.watchuseek.com/f21/x3-citizen-aqualand-titanium-pvd-c029-613934.html
C023 Àr modellen pÄ min, med tillÀgget Base Metall IB
Tror C029 Àr titan modellen
cFupUxj.jpg

Mvh
Anders P

Aqualands. SÄ fula, men sÄ himla coola. "Fulsnygg" har vi alla hört, frÄn klockor till den dÀr tjejen som satt bredvid dig i gymnasiet och bilen som rullar förbi varje morgon. Aqualand Àr dock fulcool. Ja, "fulcool" Àr rÀtt ord.

Det var förresten nÄgon som nyss knep en riktigt fin C022 pÄ tratten, med lÀnk i fint skick för 1025:-. Hoppas att det var nÄn forummedlem som fyndade. :)

Haft den liggandes i byrÄn i flera Är dÄ gummit var trasigt. Den fick nytt urverk, batteri, trycktestades samt nytt gummi. Visserligen dyrare Àn att köpa en ny/beg men dÄ jag köpte den nÀr jag fyllde 18 sÄ kÀndes det helt rÀtt.

Haft den liggandes i byrÄn i flera Är dÄ gummit var trasigt. Den fick nytt urverk, batteri, trycktestades samt nytt gummi. Visserligen dyrare Àn att köpa en ny/beg men dÄ jag köpte den nÀr jag fyllde 18 sÄ kÀndes det helt rÀtt.
Helt rÀtt gjort! Den förtjÀnar att fÄ vara med i vardagen och uppskattar sÀkerligen helrenoveringrn lika mycket som du gör.

Precis! Dessutom sÄ ligger Citizens urverkstad i Upplands VÀsby sÄ de va bara ett stenkast dit samt tog bara nÄgra dagar. Skönt att dom fortfarande har kvar JP urverken..

Precis! Dessutom sÄ ligger Citizens urverkstad i Upplands VÀsby sÄ de va bara ett stenkast dit samt tog bara nÄgra dagar. Skönt att dom fortfarande har kvar JP urverken..
Ahh, bra att veta. Det var bara att knata in som privatperson, du behövde inte ha "remiss" frÄn nÄgon urhandlare?

Tillbaka
Topp