Vad brukar en Enzo ramla in pÄ prismÀssigt?
SÄg en fulset pÄ eBay för 6Ž. theargonaut kanske har koll eller frÄga vad han ska ha för sin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju snÀllt och trevligt skrivet om min nyinköpta klocka som jag tycker mycket om.Muppklocka....
Det var ju snÀllt och trevligt skrivet om min nyinköpta klocka som jag tycker mycket om.
Kanon, dÄ vet jag ocksÄ att jag inte bara Àr en mupp utan dubbelmupp dÄ jag har en i stÄl och en svart. KÀnns skönt att veta.VarsÄgod
Kanon, dÄ vet jag ocksÄ att jag inte bara Àr en mupp utan dubbelmupp dÄ jag har en i stÄl och en svart. KÀnns skönt att veta.
Har tyvÀrr ingen bild men lyckades med 1,3m i poolen i förrgÄrGlömde trycka igÄng djupmÀtaren men jag befinner mig mÀktiga 50cm under ytan i MÀlaren.
MÄste göra en pudel, har inget med Toblerone att göra men vÀl med osanning... Det var bara 1,2 m tydligen enl djupmÀtaren.Har tyvÀrr ingen bild men lyckades med 1,3m i poolen i förrgÄr
Det Àr ÀndÄ 70cm djupare Àn jag var.MÄste göra en pudel, har inget med Toblerone att göra men vÀl med osanning... Det var bara 1,2 m tydligen enl djupmÀtaren.
KÀndes som jag var med i filmen det stora blÄ nÀr jag hÀmtade den fÄrn botten i poolenDet Àr ÀndÄ 70cm djupare Àn jag var.
Du skulle inte sagt nÄt! Bara slÀngt upp en bild pÄ loggat dykAntingen har mitt undermedvetna ett eget liv som djuphavsdykare eller sÄ Àr det nÄgot annat festligt som hÀnt.
Jag köpte klockan ny förra Äret men sÄg nu att det finns ett loggat dyk pÄ nÀstan 69m i loggen. Hur katten har det gÄtt till? Testar de djupmÀtaren pÄ fabriken pÄ nÄgot sÀtt?
Haha, sant. Samt sjÀlv poserande i speedos och guldkedja runt halsenDu skulle inte sagt nÄt! Bara slÀngt upp en bild pÄ loggat dyk
à harpun! Glöm förhelvete inte harpunen!Haha, sant. Samt sjÀlv poserande i speedos och guldkedja runt halsen
Haha, sÄklart den ska med!à harpun! Glöm förhelvete inte harpunen!
Inget förslag pÄ hur dyket kommit dit?à harpun! Glöm förhelvete inte harpunen!
Ingen aning men har samma loggat pÄ min sÄ det Àr med frÄn fabriken.Inget förslag pÄ hur dyket kommit dit?
Köp en ny twotone pÄ eBay för 1500kr Ä pvd-behandla vet du nÄn som kan sÄnt?Det vart ett bra pris. Synd man inte kunde vart med dÀr. NÄgon hÀr som köpte.?
Köp en ny twotone pÄ eBay för 1500kr Ä pvd-behandla vet du nÄn som kan sÄnt?
Japp. Nydiskad, slem frÄn en Àcklig brax upp pÄ armarna! Men ungarna tjöt av skratt nÀr jag svor över den slemmiga besten.Stabilt! Gissade att du kunde knÀcka nacken med ett slag frÄn Aqualanden
Japp. Nydiskad, slem frÄn en Àcklig brax upp armarna! Men ungarna tjöt av skratt nÀr jag svor över den slemmiga besten.
Tanken finns. Fast göra med en Àldre modell.SomedayKöp en ny twotone pÄ eBay för 1500kr Ä pvd-behandla vet du nÄn som kan sÄnt?
Poolshots. Ălskar kronan och vridringen. BĂ„de bling Ă„ tool pĂ„ samma gĂ„ng