• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Scaramanga

Patek
2-Faktor
ypytujug.jpg



Skickat frÄn min Commodore 64
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
ebery2e7.jpg


Antingen har mitt undermedvetna ett eget liv som djuphavsdykare eller sÄ Àr det nÄgot annat festligt som hÀnt.

Jag köpte klockan ny förra Äret men sÄg nu att det finns ett loggat dyk pÄ nÀstan 69m i loggen. Hur katten har det gÄtt till? Testar de djupmÀtaren pÄ fabriken pÄ nÄgot sÀtt?
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Antingen har mitt undermedvetna ett eget liv som djuphavsdykare eller sÄ Àr det nÄgot annat festligt som hÀnt.

Jag köpte klockan ny förra Äret men sÄg nu att det finns ett loggat dyk pÄ nÀstan 69m i loggen. Hur katten har det gÄtt till? Testar de djupmÀtaren pÄ fabriken pÄ nÄgot sÀtt?
Du skulle inte sagt nÄt! Bara slÀngt upp en bild pÄ loggat dyk:)
 
  • Like
Reactions: Gio

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köp en ny twotone pÄ eBay för 1500kr Ä pvd-behandla:) vet du nÄn som kan sÄnt?


Finns ett företag I TÀby som har figurerat hÀr tidigare ang pÄ, har för mig iaf nÄgon pÄ gamla TTT anvÀnde dem. Heter Micromy eller liknande, ska se om jag hittar det.

Edit: hittade www.micromy.com bland mina bokmÀrken, kan inte kolla sidan frÄn plattan men det borde vara rÀtt.
 
Topp