D
Deleted member 4412
Guest
NÀ. Jag googla fram vart dom servade Citizen och ringde dom direkt. Du kan visserligen lÀmna in din Citizen till UroPenn sÄskickar dom dit den. KÀndes bara krÄngligare..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Undrar ÄxÄ. NÀr jag mailade dem i vÄras fick jag svar frÄn ur Ä Penn service att de inte servade dem lÀngre pga att de ej hade delar. Vem snackade du med?Precis! Dessutom sÄ ligger Citizens urverkstad i Upplands VÀsby sÄ de va bara ett stenkast dit samt tog bara nÄgra dagar. Skönt att dom fortfarande har kvar JP urverken..
Det va nÄn Àldre dam som jobbade dÀr men kommer ej ihÄg namnet. Kan skicka ett pm till dej med numret om du vill. Dom hade kvar urverk, gummi, lÀnk osv till aqualand..
Fick servicehjÀlp pÄ annat hÄll Ä sÄlde precis min. Men man vet aldrig, nÀr Ernesto tröttnar i augusti sÄ kanske jag fÄr köpa tillbaka min.Det va nÄn Àldre dam som jobbade dÀr men kommer ej ihÄg namnet. Kan skicka ett pm till dej med numret om du vill. Dom hade kvar urverk, gummi, lÀnk osv till aqualand..
Fick servicehjÀlp pÄ annat hÄll Ä sÄlde precis min. Men man vet aldrig, nÀr Ernesto tröttnar i augusti sÄ kanske jag fÄr köpa tillbaka min.
Tack! Mywatcheshub-au pÄ eBay. 1510kr ink. frakt, kom pÄ fem dagar. Gummit hÄrt, gjort för att va pÄ drÀkten, sÄ jag sÀtter pÄ nato tills lÀnken kommer.Grym! Vem blev det som du förÀrade med ett köp?
Hur upplever du gummiarmbandet? Det som kom med min kÀndes lite platsigt och var styvt att böja runt handleden tyckte jag, ett nato Äkte pÄ rÀtt snabbt.
Det lÀt som ett riktigt bra pris, fick för mig att jag betalade nÀrmare 2k inkl frakt förra Äret.
LÄter rimligt med gummit vs drÀkt.
LÀnk lÀt coolt, den fÄr du gÀrna lÀgga upp en bild par nÀr den kommer. FÄr jag frÄga vad den kostade löst?
Det lÀt som ett riktigt bra pris, fick för mig att jag betalade nÀrmare 2k inkl frakt förra Äret.
LÄter rimligt med gummit vs drÀkt.
LÀnk lÀt coolt, den fÄr du gÀrna lÀgga upp en bild par nÀr den kommer. FÄr jag frÄga vad den kostade löst?
Den du hade var vÀl ingen JP-modell, var vÀl C0xx? JP sÀljs fortfarande i Asien, din nya lÀr ju vara en sÄdan?Undrar ÄxÄ. NÀr jag mailade dem i vÄras fick jag svar frÄn ur Ä Penn service att de inte servade dem lÀngre pga att de ej hade delar. Vem snackade du med?
Den lÀnken jag köpte nu hittade jag Ànnu billigare Àn förra. 54kr ink. frakt för 24mm noname oyster Men dÄ Àr vissa bitar pÄ den polerade sÄ det blir till att matta ner den med scotchbrite i sandlÄdan. Har kollat lite efter originallÀnkar men bara hittat twotone och det vill jag inte ha till min. Om nÄn hittar en bra nÀtshop som har originallÀnk sÄ posta gÀrna hÀr.LÀnk fixad. Tack Ernesto för grymt snabb och smidig affÀr.
Förra var co22 men jag trodde den Janne2000 servade ocksÄ var COxx eftersom den legat lÀnge? Den nya Àr mycket riktigt en JPDen du hade var vÀl ingen JP-modell, var vÀl C0xx? JP sÀljs fortfarande i Asien, din nya lÀr ju vara en sÄdan?
JP har nog tillverkats sedan tidigt 2000-tal, nog bara sett c0xx frÄn 80/90-talet . SÄ den kan ju ha legat 14 Är i "bÀsta" fall.Den lÀnken jag köpte nu hittade jag Ànnu billigare Àn förra. 54kr ink. frakt för 24mm noname oyster Men dÄ Àr vissa bitar pÄ den polerade sÄ det blir till att matta ner den med scotchbrite i sandlÄdan. Har kollat lite efter originallÀnkar men bara hittat twotone och det vill jag inte ha till min. Om nÄn hittar en bra nÀtshop som har originallÀnk sÄ posta gÀrna hÀr.
Förra var co22 men jag trodde den Janne2000 servade ocksÄ var COxx eftersom den legat lÀnge? Den nya Àr mycket riktigt en JP
Den lÀnken jag köpte nu hittade jag Ànnu billigare Àn förra. 54kr ink. frakt för 24mm noname oyster Men dÄ Àr vissa bitar pÄ den polerade sÄ det blir till att matta ner den med scotchbrite i sandlÄdan. Har kollat lite efter originallÀnkar men bara hittat twotone och det vill jag inte ha till min. Om nÄn hittar en bra nÀtshop som har originallÀnk sÄ posta gÀrna hÀr.
Förra var co22 men jag trodde den Janne2000 servade ocksÄ var COxx eftersom den legat lÀnge? Den nya Àr mycket riktigt en JP
Har du lÀnk till lÀnken?