• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Jag fick inte heller med nÄgon manual.

GÀllande band sÄ fÄr du gÀrna Äterkomma med recension om/nÀr du testar nÄgot annat. Jag bytte till ett fem gummi frÄn Watchwear, men hade gÀrna haft nÄgot som liknar originalet mer till utseendet.
FKM antar jag att du menar? Bild? Upplevelse? 😃

Senast Àndrad:
FNM antar jag att du menar? Bild? Upplevelse? 😃
FKM 🙂

IMG_7031.jpeg

IMG_7030.jpeg

IMG_7029.jpeg

Tratten levererar. Denna tvĂ„ton frĂ„n -88 Ă€r pĂ„ vĂ€g hem. Var nĂ„gon annan dĂ€r och smygbuda? 😄

IMG_8469.jpeg

Bilagor

• IMG_8468.jpeg
    IMG_8468.jpeg
    133.4 KB · Visningar: 1
  • IMG_8467.jpeg
    IMG_8467.jpeg
    104.2 KB · Visningar: 3
  • IMG_8466.jpeg
    IMG_8466.jpeg
    129.4 KB · Visningar: 3
Senast Àndrad:
Jag gjorde mitt första ”dyk” (dopp) hĂ€romdagen men lyckades inte fĂ„r en mĂ€tning pĂ„ klockan. Jag har lĂ€st manual och googlat men Ă€ndĂ„ inte.

NĂ„n som kan pĂ„ ett enkelt sĂ€tt förklara för mig hur jag ska göra? Jag fick igĂ„ng sjĂ€lva DIVE-grejen i displayen. Jag var nere pĂ„ hela TVÅÅÅÅ meter sĂ„ jag tĂ€nker att det borde gett utslag, eller?

//Johan
IMG_2378.jpeg

Jag gjorde mitt första ”dyk” (dopp) hĂ€romdagen men lyckades inte fĂ„r en mĂ€tning pĂ„ klockan. Jag har lĂ€st manual och googlat men Ă€ndĂ„ inte.

NĂ„n som kan pĂ„ ett enkelt sĂ€tt förklara för mig hur jag ska göra? Jag fick igĂ„ng sjĂ€lva DIVE-grejen i displayen. Jag var nere pĂ„ hela TVÅÅÅÅ meter sĂ„ jag tĂ€nker att det borde gett utslag, eller?

//Johan
IMG_2378.jpeg
Jag vet inte om det Àr sÄ enkelt (eller svÄrt?) att man mÄste vara nere pÄ djupet en viss tid? Att klockan bara gör mÀtning en gÄng i sekunden eller liknande.

Jag Ă€r riktigt sugen pĂ„ att köpa ett canvasband av @oddface men har beslutsĂ„ngest. Det Ă€r till min fina ”Enzo” c028. Vilken fĂ€rg pĂ„ pĂ„ canvas och trĂ„d borde jag köra pĂ„? Funderar pĂ„ svart canvas med originalspĂ€nnet eller ett grönt canvas med ett svart spĂ€nne. Även fĂ„tt idĂ©n om ett beiget canvas med svart spĂ€nne. Ge mig gĂ€rna idĂ©er. Kan inte vara den enda som har svĂ„rt med sĂ„dana hĂ€r beslut.

Jag Ă€r riktigt sugen pĂ„ att köpa ett canvasband av @oddface men har beslutsĂ„ngest. Det Ă€r till min fina ”Enzo” c028. Vilken fĂ€rg pĂ„ pĂ„ canvas och trĂ„d borde jag köra pĂ„? Funderar pĂ„ svart canvas med originalspĂ€nnet eller ett grönt canvas med ett svart spĂ€nne. Även fĂ„tt idĂ©n om ett beiget canvas med svart spĂ€nne. Ge mig gĂ€rna idĂ©er. Kan inte vara den enda som har svĂ„rt med sĂ„dana hĂ€r beslut.
Jag antar att du fÄtt bilder för att vÀlja, pÄ bÄde kanvas och trÄd frÄn honom. Jag Àr mycket nöjd med min kombo men det var ett förslag frÄn honom till mig. Jag kör pÄ originalspÀnnet. Ta lÀder pÄ insidan. Det Àr grymt bekvÀmt. Bild finns nÄgra poster upp.

Senast Àndrad:
  • Like
Reactions: KW_
Tillbaka
Topp