Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tiden dÄ man kunde köpa dem nya för 11 Àr förbi, sÄ ja, det lÄter vettigt.Priset ligger pÄ 13,5k. Fint skick. Nytt batteri och trycktestad 2017
Helt rÀtt.KuggfrÄga. Alla GS Àr bra köp!
Eller hur, @yonsson?
Rimligt pris och ett tag kvar innan nÀsta investering å 350kr. Dessutom med gamla tavlanPriset ligger pÄ 13,5k. Fint skick. Nytt batteri och trycktestad 2017
TÀnkte lÀgga ut annons pÄ min SBGV019. Men att försöka hitta prisreferenser Àr lÀttare sagt Àn gjort (iaf för mig).
Men nytt batteri redan Ž17 lÄter tidigt?Priset ligger pÄ 13,5k. Fint skick. Nytt batteri och trycktestad 2017
Kan ju vara ett förebyggande batteribyte inför försÀljning. Eller att man bytt batteri i samband med trycktest, sÄ man slipper göra ett nytt nÀr batteriet tar slut.Men nytt batteri redan Ž17 lÄter tidigt?
Damn! Detaljarbetet. Finishen. Grand Seiko lever upp till sitt namn!
(SBGE015).
Tappar dock en hel del frÄn nytt tyvÀrr. SÄ mest prisvÀrt Àr vÀl att köpa en beg i bra skick.KuggfrÄga. Alla GS Àr bra köp!
Eller hur, @yonsson?
Efter noll respons i trÄden för vad som Àr rimligt pris för provar jag lyckan hÀr istÀllet.
TÀnkte lÀgga ut annons pÄ min SBGV019. Men att försöka hitta prisreferenser Àr lÀttare sagt Àn gjort (iaf för mig).
NÄgon av GS-fantasterna hÀr inne kanske har koll vad för pris som Àr skÀligt?
Bra köp!Priset ligger pÄ 13,5k. Fint skick. Nytt batteri och trycktestad 2017
-VÀrldsbÀst pÄ detaljnivÄ.Damn! Detaljarbetet. Finishen. Grand Seiko lever upp till sitt namn!
SBGJ001 i en park lÄngt söderut
Du fÄr gÀrna utveckla frÄgan till att inbegripa om du Àr köpare, sÀljare, eller bara allmÀnt nyfiken. Annars finns ju en pristrÄdNÄn som kan svara vad ett rimligt begagnatpris Àr pÄ en Grand SeikoSBGR051? Bra skick och fullset
Tack pÄ förhand
*Sbgv025HÀr ska det inte sÀljas nÄn ting, nÀtt o jÀmt man orkar öppna en kall fÄlle i skuggan...
Sbgv225
Man blir snurrig i vÀrmen*Sbgv025
Snygg som FAN. Men trodde inte du gillade titan?
SBGE015: Titan, springdrive, GMT, 200m WR. Den perfekta klockan?
Nej för faen, det Àr amalgam han inte gillar, a m a l g a mSnygg som FAN. Men trodde inte du gillade titan?
Jag la mÄnga försök pÄ att lÀra mig gilla titan innan jag lyckades. Nu har jag 4st klockor i tian och Àlskar det.Snygg som FAN. Men trodde inte du gillade titan?
Har blivit erbjuden en i inbyte och tÀnkte att hÀr finns experternaDu fÄr gÀrna utveckla frÄgan till att inbegripa om du Àr köpare, sÀljare, eller bara allmÀnt nyfiken. Annars finns ju en pristrÄd
Hade du skrivit det direkt och dessutom lagt till vad han vĂ€rderade den till sĂ„ hade det blivit lĂ€ttare. ~20â skulle jag sĂ€ga.Har blivit erbjuden en i inbyte och tĂ€nkte att hĂ€r finns experterna
Tack för hjĂ€lpenHade du skrivit det direkt och dessutom lagt till vad han vĂ€rderade den till sĂ„ hade det blivit lĂ€ttare. ~20â skulle jag sĂ€ga.