+1Hade du skrivit det direkt och dessutom lagt till vad han vĂ€rderade den till sĂ„ hade det blivit lĂ€ttare. ~20â skulle jag sĂ€ga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
+1Hade du skrivit det direkt och dessutom lagt till vad han vĂ€rderade den till sĂ„ hade det blivit lĂ€ttare. ~20â skulle jag sĂ€ga.
Tror nog det Àr bÀsta dykarn faktiskt.
Sommarklocka pÄ... vandrat runt pÄ Kobra Kai en del..
Tror nog det Àr bÀsta dykarn faktiskt.
Jag försöker intala mig att man inte mÄste Àga alla klockor man gillar, men vissa grand seiko gör det ganska jobbigt. Jag blev just varse om existensen av SBGV027...
Varför skulle nĂ„gon talas ur att köpa en GS kvarts? Bara att slĂ„ tillHallo. Ăr det nĂ„n som Ă€ger eller kĂ€nt o klĂ€mt pĂ„ en SBGT241? Tror jag blivit kĂ€r, sĂ„ tala mig gĂ€rna ur att jag lĂ€gger +30k pĂ„ en Quarz Helt sĂ„ld pĂ„ tavla, lĂ€nk, ja allting, speciellt lĂ€nk +storleken. Ăger ingen quartz och skulle inte sakna servicekostnaderna!!!
Den boetten i 40mm Àr riktigt trevlig, bÄde kÀnns och ser lÀgre ut Àn 37mmJag försöker intala mig att man inte mÄste Àga alla klockor man gillar, men vissa grand seiko gör det ganska jobbigt. Jag blev just varse om existensen av SBGV027...
Bra val!Hallo. Ăr det nĂ„n som Ă€ger eller kĂ€nt o klĂ€mt pĂ„ en SBGT241? Tror jag blivit kĂ€r, sĂ„ tala mig gĂ€rna ur att jag lĂ€gger +30k pĂ„ en Quarz Helt sĂ„ld pĂ„ tavla, lĂ€nk, ja allting, speciellt lĂ€nk +storleken. Ăger ingen quartz och skulle inte sakna servicekostnaderna!!!
Hallo. Ăr det nĂ„n som Ă€ger eller kĂ€nt o klĂ€mt pĂ„ en SBGT241? Tror jag blivit kĂ€r, sĂ„ tala mig gĂ€rna ur att jag lĂ€gger +30k pĂ„ en Quarz Helt sĂ„ld pĂ„ tavla, lĂ€nk, ja allting, speciellt lĂ€nk +storleken. Ăger ingen quartz och skulle inte sakna servicekostnaderna!!!
Huuum, du va ju inte till hjÀlp för att minska köpsuget. KanonbilderBra val!
LÀnken Àr grym pÄ denna klocka, mjuk och följsam. LÀnkporr.Bra val!
Alla GS-visare Àr kapade.Den Àr fin. Det enda jag inte gillar med den Àr att det kanske Àr för mycket guld pÄ den och sÄ gillar jag inte riktigt de kapade visarna; eller sÄ har jag bara inte vant mig vid dem.
Jo, men de pÄ SBGE015 Àr extra kapade. De Àr vÀl egentligen inte kortare Àn övriga, men det trubbiga utseendet har jag inte riktigt lÀrt mig att uppskatta.Alla GS-visare Àr kapade.
Jo, men de pÄ SBGE015 Àr extra kapade. De Àr vÀl egentligen inte kortare Àn övriga, men det trubbiga utseendet har jag inte riktigt lÀrt mig att uppskatta.
Hur Àr kÀnslan i datumringen?
Det har du rÀtt i. Jag Àr nog inte helt sÄld pÄ det robusta utseendet i sin helhet, men funktionellt hÄller jag med om att klockan Àr nÀstintill fullÀndad. Men jag gick mer pÄ utseende:Jag tycker dom visarna passar bra till den klockan.
Ser robusta ut.
De har ju lume, dÄ blir formen lite annorlunda.Jo, men de pÄ SBGE015 Àr extra kapade. De Àr vÀl egentligen inte kortare Àn övriga, men det trubbiga utseendet har jag inte riktigt lÀrt mig att uppskatta.
Hur Àr kÀnslan i datumringen?
*host*De har ju lume, dÄ blir formen lite annorlunda.
Det var nÀstan den skillnaden jag vÀntade mig, friktionsring Àr ett plus. Det blir att hitta denna IRL och se hur bulkig den kÀnns pÄ armen. Det finns uppenbarligen mycket att gilla med den.De har ju lume, dÄ blir formen lite annorlunda.
Menar du GMT-ringen? PÄ stÄlmodellen har den hack, denna flyter fritt. KÀnslan Àr som pÄ vilken friktionsring som helst, dvs obefintlig.
Jag tycker det ser snyggare ut pÄ @yonsson s GMT dÀr visarna matchar hÄlen för lysmassan, pÄ denna önskar man att hÄlen var spetsiga som visarna...
Det var nÀstan den skillnaden jag vÀntade mig, friktionsring Àr ett plus. Det blir att hitta denna IRL och se hur bulkig den kÀnns pÄ armen. Det finns uppenbarligen mycket att gilla med den.