Loshin
Silver
Grym klocka! Nöjd?
Nyinkommet
Har haft min i 4 Är och Àr fortfarande lika nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka! Nöjd?
Nyinkommet
Ăn sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag nöjd. Den Ă€r fin men jag ser det som möjligt att jag byter upp mig i GS-hierarkin och dĂ„ ryker denna. Men det Ă€r nĂ„got för framtidenGrym klocka! Nöjd?
Har haft min i 4 Är och Àr fortfarande lika nöjd.
Sant! FrÄn WuS:
StÄr ju SEIKO pÄ den, gÄr ju inte.
Fler bilder pÄ den dÀr!Sbgx065 BlÄtt e flÄtt
Vilken tavla!Sbgx065 BlÄtt e flÄtt
Sbgx065 BlÄtt e flÄtt
Ska bli, sÄ fort jag slutat dregla över hur den skimrarFler bilder pÄ den dÀr!
Mycket trevlig Jag hade inte sett den live eftersom den normalt inte lÀmnar japan. Bara sett den pÄ youtube eller pÄ bild.Vilken tavla!
Otroligt snygg
Snyggt! Ăldsta dorren har en likadan.Sbgx065 BlĂ„tt e flĂ„tt
Jag vill minnas att du letade en till dotterns skolavslutning eller dylikt?Snyggt! Ăldsta dorren har en likadan.
Yup, hennes 20-Ärsdag för 2 Är sen. NÀst Àldsta fick en SBGX063 nÀr hon tog studenten. De har dem jÀmt.Jag vill minnas att du letade en till dotterns skolavslutning eller dylikt?
Ska man ha en blÄ tavla Àr det ju denna ett riktigt trevligt alternativ Min dotter har ett par Är kvar innan hon kan Àrva denna (tur för mig).
Yup, hennes 20-Ärsdag för 2 Är sen. NÀst Àldsta fick en SBGX063 nÀr hon tog studenten. De har dem jÀmt.
Har redan en son... tyvÀrrDu har inte funderat pÄ att adoptera? Typ en 30-Äring som gillar klockor?
Har redan en son... tyvÀrr
Riktigt lÀcker!
Jag fick ett litet GS resefodral pÄ köpet. Det jag inte tÀnkte pÄ dÄ var hur vÀl det matchar tavlan pÄ klockan (som jag bar direkt pÄ armen ur butiken).
Att sÀga att den Àr "sammetsblÄ" kÀnns som att citera Bengt Grive, men i brist pÄ bÀttre...
Gött grattis! Indexen Àr fantastiskaFick hem en GS sbgx009 idag. Vilken tjusig dressare