SBGV 245 â 0 sek i avvik etter 3 mnd.![]()
(Glemt Ă„ stille dato, ser jeg)
Avvikelse 24h efter tre mÄnader med andra ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBGV 245 â 0 sek i avvik etter 3 mnd.![]()
Rolex vs GS, antingen fattar man eller sÄ fattar man inte. Det Àr lite som att föredra Hans Zimmer framför Bach, eller Monkees framför Beatles osv.Den hÀr trÄden Àr ju farlig... Ibland kÀnns Rolex lite trÄkig jÀmfört med vissa hÀr.
Eller sÄ gillar man alla fyraRolex vs GS, antingen fattar man eller sÄ fattar man inte. Det Àr lite som att föredra Hans Zimmer framför Bach, eller Monkees framför Beatles osv.
Ouch vilken clean GSSBGV 245 â 0 sek i avvik etter 3 mnd.![]()
@Clark Kent go for it!! SBGV245 Àr enda klockan av de 26st jag flippat senaste Äret som jag skulle kunna tÀnka mig köpa tillbaks! Skulle jag tröttna pÄ klockor och bara vilja ha en skulle jag köpa den!! Vad vill jag sÀga med det? BÀsta klockan jag nÄgonsin Àgt oavsett mÀrke
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska bli riktigt kul om du testar enMed lite tur kanske det ordnar upp sig under veckanMen jag har knappt hĂ„llit i en GS, Ă€n mindre provat en pĂ„ armen sĂ„ det Ă€r första steget. Det Ă€r mer Ă€n en gĂ„ng som man har âbestĂ€mtâ sig för en klocka för att nĂ€r man vĂ€l ser den i verkligheten sĂ„ bryts magin. Men ÂŽ245 verkar riktigt lovande.
Lite mindre partisk hĂ€r,Med lite tur kanske det ordnar upp sig under veckanMen jag har knappt hĂ„llit i en GS, Ă€n mindre provat en pĂ„ armen sĂ„ det Ă€r första steget. Det Ă€r mer Ă€n en gĂ„ng som man har âbestĂ€mtâ sig för en klocka för att nĂ€r man vĂ€l ser den i verkligheten sĂ„ bryts magin. Men ÂŽ245 verkar riktigt lovande.
Lite mindre partisk hÀr,
JĂ€tte bra klocka, efter min Panna en klar favorit, skulle kunna vara OWG med den. Finns dock nackdelar.
1. Den bÀrs jÀkla stort (=lÄnga bandhorn). Eller stort kanske Àr fel ord, hm... Den bÀrs konstigt, stort men inte klumpigt (sorry, blir ingen bÀttre förklaring).
2. Jag anvÀnder ju mina klockor 24/7 oavsett aktivitet sÄ alla de polerade ytorna GS envisas med blir rÀtt trÄkiga (=repiga) och '245 Àr inget undantag! Mest repkÀnsliga klockan jag haft.
SÄ har du möjlighet, testa innan du köper![]()
Helt klart den bÀsta av de fyra! Kul att de gör nÄt med 62GS-boetten, Àven om blizzarden Àr snÀppet vassare! Hur Àr den rosa fÀrgen i verkligheten? Ser vÀldigt subtil och "gemytlig" ut pÄ bilderNy klocka, SBGA413 ("Spring" fran deras Seasons collection).
![]()
NÀrmare 0 Àn 10, en GS köper man inte för att rabatten Àr braVad Àr en rimlig rabatt pÄ GS av dressigare modell, sÀg SBGR261, idag? 10%? 0%?
MÄste sÀga att mockabandet bÄde klÀr ner den samtidigt som elegansen behÄlls, riktigt bra val![]()
Automatisk, quartz, springdrive. Bra GS tÀckning. (SBGJ201, SBGV243 & SBGY003)
Tack! Jag gillar det sjÀlv, lite vaddering ger volym och en fin rundning som lirar fint med boetten tycker jag. Och som bonus sÄ Àr svarta orginal-krokot perfekt till GMTn, den blir en helt annan klocka och lyfter boetten ytterligare ett snÀpp.MÄste sÀga att mockabandet bÄde klÀr ner den samtidigt som elegansen behÄlls, riktigt bra val![]()
Hamrat gull.
![]()
Kom fram till samma slutsats!Jag har lÀnge funderat pÄ vad som ska bli nÀsta köp och kommit fram till att jag vill ha en vardagsbeater pÄ lÀnk. Efter mycket efterforskning har jag landat i att SBGN003 borde vara det jag söker.
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har eller har haft en och kan berĂ€tta lite hur den Ă€r, positivt och negativt?
Den vÀcker ett stort habegÀr! Vacker klocka.MÄste posta den hÀr igen. Kan inte lÄta bli att stirra pÄ den blÄ sekundvisaren nÀr den tickar fram över champagnetavlan. SÄ mÄnga saker jag tycker om med den hÀr klockan!
![]()
à ssÄ ref dÄ: SBGV205
Jag har en, Àr mycket nöjd med den. Bra storlek, skön att bÀra och sportig stil. Funkar till det mesta.Jag har lÀnge funderat pÄ vad som ska bli nÀsta köp och kommit fram till att jag vill ha en vardagsbeater pÄ lÀnk. Efter mycket efterforskning har jag landat i att SBGN003 borde vara det jag söker.
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har eller har haft en och kan berĂ€tta lite hur den Ă€r, positivt och negativt?
Riktigt clean
LÄter som en extraordinÀr upplevelse, drömmer mig in i det hela!MÄste posta den hÀr igen. Kan inte lÄta bli att stirra pÄ den blÄ sekundvisaren nÀr den tickar fram över champagnetavlan. SÄ mÄnga saker jag tycker om med den hÀr klockan!
![]()
à ssÄ ref dÄ: SBGV205
Jag har lÀnge funderat pÄ vad som ska bli nÀsta köp och kommit fram till att jag vill ha en vardagsbeater pÄ lÀnk. Efter mycket efterforskning har jag landat i att SBGN003 borde vara det jag söker.
sÄ jÀkla bra - berÀtta mer om den.
FÀrgen Àr definitivt subtil, ser för det mesta ut som silver/vit, men i visst ljus/vissa vinklar Àr den ljust rosa. SvÄrt att fÄnga pÄ bild...Helt klart den bÀsta av de fyra! Kul att de gör nÄt med 62GS-boetten, Àven om blizzarden Àr snÀppet vassare! Hur Àr den rosa fÀrgen i verkligheten? Ser vÀldigt subtil och "gemytlig" ut pÄ bilder![]()