• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Mest oroad över att det blivit sĂ„ slitet. Men dĂ„ vet jag att det Ă€r normalt. Är det vĂ€rt att skicka in pĂ„ polering??
Som alla redan sagt, dont do it. Kommer se ut sÄdÀr inom loppet av nÄgon mÄnad om du anvÀnder den dagligen oavsett hur försiktig du Àr. SÄ dÄ fÄr du polera den Ärligen och det blir dyrt samt vÀldigt lite klocka kvar tillslut :)

Testar nytt armband! sbgv245
F53C67C1-AD77-4C9D-A4C5-892BF9DBA4A9.jpeg

Gillar den! Har dock lite svÄrt att komma runt att det kÀnns som timvisaren "badat lite för kallt". igenkÀnningsfaktor kanske, men fortfarande lite av en turn off.

Du menar att du inte gÄr igÄng pÄ en liten penis? ;)

SkÀmt Äsido, i praktiken ser jag inget som helst problem med visaren. Finns ju otaliga dykare med avsevÀrt kortare timvisare.

Grattis! Grymt att du fick tag pÄ en! Det lönar sig att ligga i. SÄ kul!
Lever den upp till förvÀntningarna nu?
Tack sÄ mycket.
Det tycker jag, sen underlÀttade det ju att jag fick titta nÀrmare pÄ din GS och sen fanns det inte nÄgra tveksamheter.
Finns ju hur mycket detaljer att grotta ner sig i.

Ingen som har en SBGM221 som de vill ge ett utlĂ„tande om? Är riktigt sugen pĂ„ dressare nu, mĂ„ste vĂ€ga upp min submariner med nĂ„got elegant japanskt :)

Tillbaka
Topp