Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad menar du, att du tror att den kan ha sett ut sÄ sprillans?
Det dÀr Àr slitage.
Hade inte jag gjort, sĂ„dĂ€r blir det pĂ„ nolltidMest oroad över att det blivit sĂ„ slitet. Men dĂ„ vet jag att det Ă€r normalt. Ăr det vĂ€rt att skicka in pĂ„ polering??
Nej, det blir Ă€ndĂ„ bara nya repor. AnvĂ€nder man saker fĂ„r de mĂ€rken, sĂ„ Ă€r det ju bara.Mest oroad över att det blivit sĂ„ slitet. Men dĂ„ vet jag att det Ă€r normalt. Ăr det vĂ€rt att skicka in pĂ„ polering??
Som alla redan sagt, dont do it. Kommer se ut sĂ„dĂ€r inom loppet av nĂ„gon mĂ„nad om du anvĂ€nder den dagligen oavsett hur försiktig du Ă€r. SĂ„ dĂ„ fĂ„r du polera den Ă„rligen och det blir dyrt samt vĂ€ldigt lite klocka kvar tillslutMest oroad över att det blivit sĂ„ slitet. Men dĂ„ vet jag att det Ă€r normalt. Ăr det vĂ€rt att skicka in pĂ„ polering??
Den dÀr gillar jag.![]()
SBGN009
Den dÀr gillar jag.Du fÄr gÀrna posta fler bilder i olika vinklar/ljus.
Gillar den! Har dock lite svÄrt att komma runt att det kÀnns som timvisaren "badat lite för kallt". igenkÀnningsfaktor kanske, men fortfarande lite av en turn off.VÀrldens bÀsta dykare
![]()
Gillar den! Har dock lite svÄrt att komma runt att det kÀnns som timvisaren "badat lite för kallt". igenkÀnningsfaktor kanske, men fortfarande lite av en turn off.
Wow, coolt att du fick tag i en!DÄ kan man kliva in i klubben efter att stÄ och stirrat i bakgrunden.
VÀldigt nöjd med nyförvÀrvet.
![]()
GS SBGH267
Tack @Molle
Edit: Ser nu att bilden inte gör klockan nÀra rÀttvis.![]()
Tack.Wow, coolt att du fick tag i en!
Boom! Som du jagat. Grattis!DÄ kan man kliva in i klubben efter att stÄ och stirrat i bakgrunden.
![]()
GS SBGH267
Tack @Molle
Ăntligen fĂ„tt Ă€ran att bĂ€ra GS
(SBGA375)
![]()
Bra dĂ€r! Ăven jag Ă€r lite sugen pĂ„ den. Gillar den kombinationen av boett och spring drive.Ăntligen fĂ„tt Ă€ran att bĂ€ra GS
(SBGA375)
![]()
LÄter vansinnigt att polera en nÀstan ny klocka. Det blir som sagt sÄ snabbt, speciellt pÄ titanklockor.Ngn som har en susning om vad polering kostar?
DÄ kan man kliva in i klubben efter att stÄ och stirrat i bakgrunden.
![]()
GS SBGH267
Tack @Molle
Satan vad fin den Ă€r, stort grattis! Hur kĂ€nns storleken?Ăntligen fĂ„tt Ă€ran att bĂ€ra GS
(SBGA375)
![]()
Ja, 44GS boetten kombinerar verkligen bekvĂ€mlighet med utseende sjukt bra!Bra dĂ€r! Ăven jag Ă€r lite sugen pĂ„ den. Gillar den kombinationen av boett och spring drive.
Tackar sÄ mycket, har lÀnge suktat efter en GS med spring drive verket!Satan vad fin den Àr, stort grattis! Hur kÀnns storleken?
Ăntligen fĂ„tt Ă€ran att bĂ€ra GS
(SBGA375)
![]()
TAck för det! dÄ kÀnner jag mig lugnare och inte behöver sÀlja klockanLÄter vansinnigt att polera en nÀstan ny klocka. Det blir som sagt sÄ snabbt, speciellt pÄ titanklockor.
Tack sÄ mycket.Grattis! Grymt att du fick tag pÄ en! Det lönar sig att ligga i. SÄ kul!
Lever den upp till förvÀntningarna nu?
Tack sÄ mycket.
Det tycker jag, sen underlÀttade det ju att jag fick titta nÀrmare pÄ din GS och sen fanns det inte nÄgra tveksamheter.
Finns ju hur mycket detaljer att grotta ner sig i.
Helt lÀtt Àr det inte.HÀrligt... och som du kanske redan mÀrkt - otroligt svÄrt att fota den och göra den rÀttvisa.