Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
sbgv225?
Dagen Àr hÀr, dagen dÀr jag kan stoltsera med att vara OWG med en GS. Dagen dÀr jag med glÀdje och pirr i magen droppar detta inlÀgg med (halvdant tagna) foton visar upp min fina, nya GS. SÄ glad!![]()
Big up till Sjöbackens Ur
![]()
Yes, Det stÀmmer brasbgv225?
Grattis, bra val
Dagen Àr hÀr, dagen dÀr jag kan stoltsera med att vara OWG med en GS. Dagen dÀr jag med glÀdje och pirr i magen droppar detta inlÀgg med (halvdant tagna) foton visar upp min fina, nya GS. SÄ glad!![]()
![]()
![]()
grattis - riktigt bra klocka - har samma och Àr supernöjd.
Inte OWG hÀr inte...
Haft min sedan förra sommaren typ.
NopeHar fÄtt osunda tankar pÄ en SBGV245. @yonsson, du skrev tidigare att det kommer flertalet nyheter i december. Har du hört nÄgot skvaller om eventuellt nya varianter av SBGV?
Det finns en blÄ Ž247 (limiterad 1000ex) med röd sekundvisare och en grÄ/svart Ž243 med gul sekundvisare. Ž245 Àr vÀl den mest "neutrala" med grÄ sekundvisare. Vilken kombination skulle du vilja se?Har fÄtt osunda tankar pÄ en SBGV245. @yonsson, du skrev tidigare att det kommer flertalet nyheter i december. Har du hört nÄgot skvaller om eventuellt nya varianter av SBGV?
Vi Àr tyvÀrr inte mÄnga hÀr inne som skulle klara att vara OWGAha, uppfattat![]()
Det finns en blÄ Ž247 (limiterad 1000ex) med röd sekundvisare och en grÄ/svart Ž243 med gul sekundvisare. Ž245 Àr vÀl den mest "neutrala" med grÄ sekundvisare. Vilken kombination skulle du vilja se?
Den sĂ€ljs inte pĂ„ lĂ€nk, men jag har för mig @yonsson satte den pĂ„ nĂ„gon som funkade bra...Det Ă€r ÂŽ245 som jag har fattat tycke för. Ăr lite nyfiken pĂ„ om Seiko kommer att bygga vidare pĂ„ den boetten med fler valmöjligheter gĂ€llande urverk. Missade nĂ€r @Geparden sĂ„lde sin med ett par dagar, hade KS-paus, men fĂ„r hĂ„lla utkik pĂ„ köp&sĂ€lj. Har fĂ„tt för mig att den skulle kunna bli en perfekt varjedag-kompis. Finns det nĂ„got lĂ€nkalternativ till den boetten? Har googlat runt men lyckas bara hitta bilder pĂ„ cordura eller lĂ€der.
@Clark Kent sid 205 i trÄden![]()
Hinner inte recensera allt jag köper. DÄ hade det blivit ett heltidsjobb.StrÄlande, tack!Höll precis och leta om @yonsson hade gjort en i vanlig ordning högklassig recension av Ž245:n men tyvÀrr inte.
EDIT: SÄg ju riktigt bra ut pÄ lÀnk ocksÄ.
You snooze you looseDet Ă€r ÂŽ245 som jag har fattat tycke för. Ăr lite nyfiken pĂ„ om Seiko kommer att bygga vidare pĂ„ den boetten med fler valmöjligheter gĂ€llande urverk. Missade nĂ€r @Geparden sĂ„lde sin med ett par dagar, hade KS-paus, men fĂ„r hĂ„lla utkik pĂ„ köp&sĂ€lj. Har fĂ„tt för mig att den skulle kunna bli en perfekt varjedag-kompis. Finns det nĂ„got lĂ€nkalternativ till den boetten? Har googlat runt men lyckas bara hitta bilder pĂ„ cordura eller lĂ€der.
Tycker sjÀlv att 245:an klarar sig bÀst utan lÀnk, blir lite för metallmonokromt tror jag.StrÄlande, tack!Höll precis och leta om @yonsson hade gjort en i vanlig ordning högklassig recension av Ž245:n men tyvÀrr inte.
EDIT: SÄg ju riktigt bra ut pÄ lÀnk ocksÄ.
Fantastisk! Ref?Lattjar lite med vintageguld, Cal 45
![]()
Vi Àr tyvÀrr inte mÄnga hÀr inne som skulle klara att vara OWGJag minns nÀr jag hade min 025 att jag tyckte den var vÀldigt lÀmplig som OWG material med tavlan som bÄde Àr neutralt svart i dunklet och hÀrligt blÄgrönt skimrande i ljuset. En av de trevligaste sunburst tavlorna tycker jag
![]()
Helt otroligt att tro att du hinner med ett vanligt jobb utöver KS. Vet att du gör det men fortfarande otroligtHinner inte recensera allt jag köper. DÄ hade det blivit ett heltidsjobb.![]()
LĂ€rde mig i nĂ„n random klockpodd med nĂ„n Göteborgsgubbe att GS tyvĂ€rr inte gĂ€rna leker med olika kombinationer av boettform och verk, dvs det mest sannolika Ă€r att just den boetten kommer vara förbehĂ„llen quartz Ă€ven framöver (om nu göteborgaren hade rĂ€tt för sigDet Ă€r ÂŽ245 som jag har fattat tycke för. Ăr lite nyfiken pĂ„ om Seiko kommer att bygga vidare pĂ„ den boetten med fler valmöjligheter gĂ€llande urverk. Missade nĂ€r @Geparden sĂ„lde sin med ett par dagar, hade KS-paus, men fĂ„r hĂ„lla utkik pĂ„ köp&sĂ€lj. Har fĂ„tt för mig att den skulle kunna bli en perfekt varjedag-kompis. Finns det nĂ„got lĂ€nkalternativ till den boetten? Har googlat runt men lyckas bara hitta bilder pĂ„ cordura eller lĂ€der.
Den hÀr trÄden Àr ju farlig... Ibland kÀnns Rolex lite trÄkig jÀmfört med vissa hÀr.