Finns en till salu i UK pÄ WUS till schysst pris, Àr lite sugen...BÀsta moderna GSen, sÀger jag alltid. Har ocksÄ Àgt tvÄ, dumt att sÀlja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns en till salu i UK pÄ WUS till schysst pris, Àr lite sugen...BÀsta moderna GSen, sÀger jag alltid. Har ocksÄ Àgt tvÄ, dumt att sÀlja.
Inte sÄ jÀkla billig men OK pris. Tror den legat pÄ TZUK ocksÄ.Finns en till salu i UK pÄ WUS till schysst pris, Àr lite sugen...
SÄ jÀvla episkt urLjuset i bilen blir alltid sÄ bra för klockfoton^^
Grattis! Dom sitter vÀldigt bekvÀmt, dom dÀr sbgxŽarna, hur upplever du storleken?SÄ nu Àr man Àgare av en GS, första kÀnslan Àr att det Àr sjukt bra kvalitet och bra tyngd i klockan men Äterkommer med mer intryck efter den fÄtt lite mer tid pÄ handleden.
Storleken Àr precis som jag ville ha den, sitter som en smÀckGrattis! Dom sitter vÀldigt bekvÀmt, dom dÀr sbgxŽarna, hur upplever du storleken?
sbgx067?Finns det nÄgon liknande SBGX059 fast i titan, dvs quartz och vit tavla?
Kudos mannen!!!Lite bilder pÄ dummys hos Optura.
Fick ocksÄ nöjet att visa min Seikosamling. Verkar som om det var uppskattat.
Tack!sbgx067?
Jag tycker "originalgummit" Àr lite vÀl dinosaurie inspirerat! HÄller med om att Isofrane ser bra ut! Ska in och kolla pÄ Hirsch Pure för de Àr ju som du sÀger enkla men vÀldigt sjyssta! Tror du det hade funkat med annat Àn svart till sbga031? TÀnker kanske grÄtt eller grönt (army) .
Org.gummit ska inte vara sÀrskilt behagligt att bÀra heller vad jag hört, stelt och lÄngt.Jag tycker "originalgummit" Àr lite vÀl dinosaurie inspirerat! HÄller med om att Isofrane ser bra ut! Ska in och kolla pÄ Hirsch Pure för de Àr ju som du sÀger enkla men vÀldigt sjyssta! Tror du det hade funkat med annat Àn svart till sbga031? TÀnker kanske grÄtt eller grönt (army) .
Ja, kan tÀnka det. Det ser vÀldigt tjockt och obekvÀmt ut. Hittar ett som heter Hirsch Hevea som Àr lite som ett Rubber B i modellen. Ser snyggt ut.Org.gummit ska inte vara sÀrskilt behagligt att bÀra heller vad jag hört, stelt och lÄngt.
Personligen skulle jag gÄtt pÄ svart Pure men jag kanske Àr trÄkig..
Hirsch pure Àr kanon tycker jag, har precis köpt ett i 20mm.Org.gummit ska inte vara sÀrskilt behagligt att bÀra heller vad jag hört, stelt och lÄngt.
Personligen skulle jag gÄtt pÄ svart Pure men jag kanske Àr trÄkig..
Kan endast tala för mig sjÀlv.ber om ursÀkt om detta redan avhandlats. orkade inte plöja allt inlÀgg pÄ 32 sidor i trÄden.
Helt novis och oinsatt pÄ Grand Seiko men fick upp ögonen för den nyligen och vill veta mer.
Undrar dock lite, varför Àr den prissatt som den Àr? utan att kÀnna till kÀnna till vad som sitter i den och hur dyr tillv processen Àr kÀnns den dyr jÀmfört med Omega och i vissa fall Àven Àldre Rolex (typ Rolex DJ 1601 för runt 20K).
Vadan denna hype för GS?
kan nÄgon som Àr insatt i mÀrket förklara denna trend och efterfrÄgan.
verkar ju ha sÄlts hur mÄnga som helst men nÀstan ingen till salu pÄ forumet.
Ja, kan tÀnka det. Det ser vÀldigt tjockt och obekvÀmt ut. Hittar ett som heter Hirsch Hevea som Àr lite som ett Rubber B i modellen. Ser snyggt ut.
Gillar Hirsch Pure ocksÄ, i synnerhet tillsammans med nÄgon GS (eller annan vÀlgjord klocka) dÀr det rÀcker att framhÀva sjÀlva klockan. Kör pÄ det @Daruvar , tror det kan bli toppen.Hirsch pure Àr kanon tycker jag, har precis köpt ett i 20mm.
https://klocksnack.se/threads/hirsch-pure.55748/Jag fÄr testa det lÄter det som! à terkommer med resultatet ! Tack för input!
Jag kan inte uttala mig om dom lite dyrare pjÀserna i Àdelmetall med highbeat eller springdrive-urverk dÄ jag bara Àger quartz varianter i stÄl (som Àr billigast).ber om ursÀkt om detta redan avhandlats. orkade inte plöja allt inlÀgg pÄ 32 sidor i trÄden.
Helt novis och oinsatt pÄ Grand Seiko men fick upp ögonen för den nyligen och vill veta mer.
Undrar dock lite, varför Àr den prissatt som den Àr? utan att kÀnna till kÀnna till vad som sitter i den och hur dyr tillv processen Àr kÀnns den dyr jÀmfört med Omega och i vissa fall Àven Àldre Rolex (typ Rolex DJ 1601 för runt 20K).
Vadan denna hype för GS?
kan nÄgon som Àr insatt i mÀrket förklara denna trend och efterfrÄgan.
verkar ju ha sÄlts hur mÄnga som helst men nÀstan ingen till salu pÄ forumet.
Bada pÄ bara! Att krÀva skruvad krona för det lilla Àr som att krÀva 4wd sÄ fort det Àr löv pÄ gatan, tycker jagSka jag bada med min SBGX061 frÄn 2017?
Det slog mig igÄr nÀr det blev en spontanare till stranden och jag hade den pÄ mig, den har fan ingen skruvad krona som mina andra vardagsklockor har och dÄ blev jag lite nojig. Jag brukar alltid hoppa rakt i utan att tÀnka men denna gÄngen sÄ stannade jag upp. 10 bar Àr ju tillrÀckligt för lite bad men hur gör ni?