Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MUMMA!
Den Àr rolig den dÀr. Förutom att det Àr en riktigt bra klicka sÄ finns SBGX215 och SBGX215 inte med i dagens laguppstÀllning. Det innebÀr att 115 och 117 inte ersÀtts som det ser ut idag.
Grymt fin, grattis! Varit sugen pÄ den dÀr ett tag nu.
Blev en kort sejour som medlem i laguppstÀllningen med andra ord... Lanserades den 2014?Den Àr rolig den dÀr. Förutom att det Àr en riktigt bra klicka sÄ finns SBGX215 och SBGX215 inte med i dagens laguppstÀllning. Det innebÀr att 115 och 117 inte ersÀtts som det ser ut idag.
Jepp. Lanserades den 2014?
Mycket bra val!
Snyggt! Grattis!
Tack! Ja, visarna gör mycket för helheten pÄ klockan! De Àr rejÀla och omöjliga att missa!SÄ sjukt bra visare, och klocka för den delen! Men visarna
Har Seikos boutique i London öppnat Ànnu? HÀr lite info, men inget om att den skulle öppnat.http://forum.tz-uk.com/showthread.php?382706-Grand-Seiko-boutique-coming-to-London
SEIKO-botique som kommer sÀlja GS öppnar i London i januari.
à kte förbi dÀr nyss, hoppade först högt av glÀdje men sÄg direkt att den inte var öppnad. Min klocka (fast 003an) syns i bakgrundenHar Seikos boutique i London öppnat Ànnu? HÀr lite info, men inget om att den skulle öppnat.
Hehe, vad lÄg svenska listpriset pÄ?
Under SLA-releasen sÄ jag att denna ligger och skrÀpar hos Klockmaster Globen, bara att köpa!
Boxen Àr designad att kunna anvÀndas som klocklÄda för 3 klockor, bara en sÄdan sak.
Vet inte, @Molle minns nog.Hehe, vad lÄg svenska listpriset pÄ?
Sjukt fin! Tur att klockan följer med, annars hade det varit en vÀldigt dyr klocklÄda.
Snyft, var Àr alla snabba cash nÀr man behöver dom?!...inget sÀljforum hÀr men vill gÀrna att denna ska va kvar inom Kobra Kai. Vill sÀlja min superfina SBGV009 fullset, eminent skick verkligen. Jag finns i Sthlm idag och imorgon: kan annars skickas frÄn Danmark.
Hehe ..Snyft, var Àr alla snabba cash nÀr man behöver dom?!
Gillar man dykare sÄ kan det ju inte vara svÄrt att leva med den damen Luggarnas slipning och lutning Àr ju sÄÄ snyggEn mÄnad med 117 idag, kan nog rÀkna antalet klockor som har klarat sig sÄ lÀnge pÄ ena handen!