Jag vet inte varför men jag gillar dessa lite Àldre med Seiko-texten över och GS Grand Seiko under.
sbgx067
Blir vÀl bÀttre balans i min lilla hjÀrna eller nÄgot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet inte varför men jag gillar dessa lite Àldre med Seiko-texten över och GS Grand Seiko under.
sbgx067
Det finns inte jÀttemycket Spring Drive runt 37mm Ànnu, tyvÀrr. Ska du hitta en i lÀgre prisklass sÄ kanske en begagnad SBGA283/285 kan vara ett alternativ, men de Àr 39mm. Kika Àven pÄ SBGA373/375.Hej hej trÄden, om man Àr sugen pÄ en spring drive i mindre storlek (ungefÀr 37mm) och inte jÀttedyr, vilka modeller bör man spana pÄ dÄ?
Gillar stilen pÄ min SBGX259.
Spring Drive vinner alltid i min bokSÄ vilken White Birch Àr bÀttre?
Varför inte? Om det Àr nÄgot dem Àr bra pÄ sÄ Àr det ju polering?Jag personligen hade aldrig köpt en polerad GS, men det kanske Àr bara jag?
Nu Àr det ju inte GS sjÀlva som polerat.Varför inte? Om det Àr nÄgot dem Àr bra pÄ sÄ Àr det ju polering?
Nu Àr det ju inte GS sjÀlva som polerat.
Jag föredrar en opolerad. Ska den ha polerats sÄ vill jag att den Ätminstone ska ha polerats hos GS.Korrekt. Men det va inte det du skrev, nyfiken pÄ om du ocksÄ menade genom Grand Seiko Japan?
> Montera pÄ alligator tillsammans med GS-spÀnne. Tyckte det blev riktigt bra komplement
Du fÄr ursÀkta, men det Àr lite hallick-klocka över den kombon...
Montera pÄ alligator tillsammans med GS-spÀnne. Tyckte det blev riktigt bra komplement pÄ SBGP007G
Efter en lÄngdragen influensa fÄr man belöna sig med att bÀra Whirlpoolen!SBGH267
Lite spring drive i trÄden.
SBGA285 pÄ ett Barton canvas. Bra mÄndag ÀndÄ.
Tackar!Riktigt fin kombo!
Snygg klocka
HÄller med, snart 3-Ärsdag men den vÀxer fortfarande pÄ mig.Wow! Vilken tavla!! Otroligt fin!
Snyggt det blev Det Àr roligt och utmanande. Inte superenkelt att hitta straps som matchar luggarna och spÀnnet...Riktigt fin klocka! Kul att kunna matcha med ett GS- spÀnne. Jag hade samma tur med min, att den passade pÄ ett Delugs lÀder
ErkÀnn de mÄste vara plÀden som gört Jag har aldrig trÀffat en hallick, sÄ kan inte relatera riktigt. Gott morgonskratt fick jag till kaffet iafDu fÄr ursÀkta, men det Àr lite hallick-klocka över den kombon...