A_K
Basic
Ălskar att man ser reflektionen av din skjorta sĂ„ skarpt pĂ„ den polerade boettenSBGH273.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ălskar att man ser reflektionen av din skjorta sĂ„ skarpt pĂ„ den polerade boettenSBGH273.
Idag landade min senaste GS. En stark kandidat till GADA. Titan, sÄ ingen korrosion. Kvarts, sÄ ingen service. TillrÀckligt elegant för att funka till kostym och tillrÀckligt sportig för att funka pÄ stranden. 100 m WR ocksÄ. Fotot blev inte jÀttebra men fÄr duga. IRL Àr det mer zaratsu-sparkle förstÄs.
#vÀrreÀnmolleDa var en SBGW285 reservert hos AD og gleder meg til Ä se den IRL neste uke.
Sbgx067. Finns pÄ chrono 24 tex men Àven hÀr brukar den ses ibland!FÄr man frÄga om model och var du hittade den?
Fantastisk tavla! Ăr det SBGA413?Fick med mig den hĂ€r skönheten hem idag! Har funderat lÀÀÀnge pĂ„ en GS, och det kunde inte kĂ€nnas mer rĂ€tt.
Det er 415. En 413 har cap pĂ„ sekundviseren:Fantastisk tavla! Ăr det SBGA413?
Ja denna ser vÀldigt intressant ut!Kommer nog fler tavlor med tiden. Tycker sjÀlv den sÄg sÄ bra ut sÄ slÀngde in en bestÀllning
Trevlig samlingTre av dom hör inte hemma hÀr
NÀsta vecka, en GS pÄ ingÄng. En sista pÄ ett tag.
Tack!Trevlig samling
GarantiÄtgÀrd. LÀmna in hos nÀrmaste AD eller kontakta GS direkt.Tjena gott folk! Hoppas ni haft det tiptop under pÄskhelgen.
Ăr det nĂ„gon hĂ€r inne som har en GS med urverk 9SA5?
Min SLGH005 White Birch gÄr 10 s/d för snabbt. Borde inte vara sÄ för ett flaggskepp urverk..! Mina 9S86 och 9S68 hÄller tiden bÀttre.
NÄgon mer som har detta problem? Vad gjorde ni isÄfall Ät det? LÀmna in den pÄ service?
Det Ă€r ju ett lyxproblem, egentligen bara att dra ut kronan, vĂ€nta nĂ„gra sekunder sen köra pĂ„ menâŠ. trĂ„kigt att det ska vara sĂ„ faktisktâŠ
GarantiÄtgÀrd. LÀmna in hos nÀrmaste AD eller kontakta GS direkt.
Skall gÄ max +8 SPD.
Caliber 9SA5 | Grand Seiko
Grand Seiko official site. Made by hand for those who value perfection. Grand Seiko raises the pure essentials of watchmaking to the level of art.www.grand-seiko.com
Galet vackerĂntligen lite sol! Sbgn005 som ibland kĂ€nns svart visar sina riktiga fĂ€rger.
Har försökt nÄgra olika band pÄ min SBGN005 men det trÄkiga svaret Àr att den Àr bÀst pÄ lÀnk.NÄgon som hittat ett bra gummi till sin sbgn003/005?
TÀnkte testa detta men Àr just nu slut i lager
Gummi Curved - Svart - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har âcurved endsâ (böjda Ă€ndar) för att sluta tĂ€tt mot boetten. 20mm passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm / 21mm /...watchwear.se
Antingen nÄgot helsvart, orange eller blandat.
Edit: Onödig infoNÄgon som hittat ett bra gummi till sin sbgn003/005?
TÀnkte testa detta men Àr just nu slut i lager
Gummi Curved - Svart - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har âcurved endsâ (böjda Ă€ndar) för att sluta tĂ€tt mot boetten. 20mm passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm / 21mm /...watchwear.se
Antingen nÄgot helsvart, orange eller blandat.