kuma-kun
Guld
Hehe jag tror det dÀr var den första klocka jag sett frÄn dig som inte var grymt snygg. Den dÀr var faktiskt (ursÀkta ) raka motsatsen!
I min ungdom körde och tÀvlade jag med Alfa Romeos och en vis man i klubben sa att nÀr man börjar köpa dom fula modellerna, Alfa 90, ARNA o.s.v. Àr man djupt ner i trÀsket.
Det Àr ungefÀr sÄ med den hÀr klockan som Àr mindre vanlig och udda sÄ man mÄste bara ha minst en.
Tavlan Àr vÀldigt fin och jag vet inte vad man ska kalla strukturen och glasringen har ju Àven den struktur vilket Àr vÀldigt ovanligt liksom arabiska siffror som den hÀr klockan Àr ensam om bland Àldre GS.
Modellen har Àven inspirerat en modern snordyr GS har jag för mig.
Den hÀr klockan köpte jag först som en oanvÀnd ny boett och blev tvungen att köpa en annan hel klocka för att komma över tavla och verk sÄ nu har jag en extra boett.
Syns kanske inte pÄ bilderna men boetten har riktigt plana ytor och helt skarpa kanter och fÄr moderna GS boetter att gÄ ivÀg en bit och stÄ dÀr och skÀmmas.
Helt klart Àr klockan lite femenin, nÄgot mindre, slanka bandhorn och lite glittrig.
Min fru anvÀnder mest vÀldigt smÄ klockor sÄ hon har inget intresse av den men skulle tÀnka mig att Marta skulle kunna bÀra den med bravur.
Senast Àndrad: