Mattias_A
Basic
Wow!Relaxar i soffan (efter en garage stÀddag) med nyförvÀrvet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow!Relaxar i soffan (efter en garage stÀddag) med nyförvÀrvet.
Om jag minns helt hundra har tavlan pĂ„ sbgp005 mer djup Ă€n 265. Jag har sjĂ€lv en 005 och tycker den Ă€r sĂ„, och dessutom stĂ€mmer överens rĂ€tt bra med sĂ„ den ser ut pĂ„ andras bilder pĂ„ Instagram. Den upplevs mörkare och ibland nĂ€stan svart medan den pĂ„ sbgx265 Ă€r tydligare blĂ„. Prova söka pĂ„ referenserna med hashtags dĂ€r sĂ„ blir det ganska tydligt nĂ€r du jĂ€mför mĂ„nga olika bilder.Hej trĂ„den! Ăr inne pĂ„ att köpa en klocka nu till examen och har lĂ€nge varit förtjust i GS. Det lutar Ă„t att det blir en kvartsare dĂ„ det Ă€r mer inom min budget, och i helgen prövade jag pĂ„ SBGP005. Blev helt förĂ€lskad i urtavlan, men tycker att den kan vara Ă„t det lite större hĂ„llet pĂ„ mina 17cm handleder. Och jag gillade nog mer SBGX261 i storleken pĂ„ sina 37mm. Fick reda pĂ„ att SBGX261 Ă€ven fanns med blĂ„ urtavla men har inte lyckats lista ut om det Ă€r samma urtavla som pĂ„ SBGP005 eller om den har en annan nyans av blĂ„. Har inte hittat nĂ„got nĂ€r jag googlar och jĂ€mföra bilder visade sig ocksĂ„ rĂ€tt svĂ„rt. NĂ„gon har som rĂ„kar veta om de Ă€r samma ellerej? Tacksam för alla svar!
Riktigt snygg, Ă„rsmodell?
Riktigt snygg, Ă„rsmodell?
Se dÀr! Visste inte att du ocksÄ hade en SBGP015. Jag Àr otroligt nöjd med minHÀrmar Limeee idag
Tycker denna tavlan Àr klockren faktiskt. Boetten Àr bland dom finaste och bÀsta enligt min smak. Av dom GS jag har sÄ dras jag av nÄgon anledning mest till denna... Tavlan liknar mycket om Sunburst tavlan pÄ min 116613LB. Kanske liiiiite mörkare. Underbart iallafall!
Den hÀr Àr bara sÄ snygg.Bra jobbat med finishen GS
Riktigt fin tavla, bra match med ett sÄ mörkt band. Du fÄr prova ett mörkblÄtt tjockare canvas till sommaren.
Tack sÄ mycketDen hÀr Àr bara sÄ snygg.
Tack sÄ mycket! Kollade pÄ instagram och det verkar definitivt som 265 Àr ljusare. Trist för min del, mÄste vÀlja mellan att inte vara 100% nöjd med storleken eller inte 100% nöjd med urtavlan. Den vita urtavlan Àr dock rÀtt trevlig med, sÄ kanske fÄr ta en nÀrmare titt pÄ den.Om jag minns helt hundra har tavlan pÄ sbgp005 mer djup Àn 265. Jag har sjÀlv en 005 och tycker den Àr sÄ, och dessutom stÀmmer överens rÀtt bra med sÄ den ser ut pÄ andras bilder pÄ Instagram. Den upplevs mörkare och ibland nÀstan svart medan den pÄ sbgx265 Àr tydligare blÄ. Prova söka pÄ referenserna med hashtags dÀr sÄ blir det ganska tydligt nÀr du jÀmför mÄnga olika bilder.
Nej, sbgx265 Ă€r blĂ„ i olika nyanser medans sbgp005 Ă€r blĂ„ som skiftar mot svart. Det finns Ă€ven en blĂ„ som skiftar mot bĂ„de grönt och svart (sbgv225), finaste blĂ„ enligt migHej trĂ„den! Ăr inne pĂ„ att köpa en klocka nu till examen och har lĂ€nge varit förtjust i GS. Det lutar Ă„t att det blir en kvartsare dĂ„ det Ă€r mer inom min budget, och i helgen prövade jag pĂ„ SBGP005. Blev helt förĂ€lskad i urtavlan, men tycker att den kan vara Ă„t det lite större hĂ„llet pĂ„ mina 17cm handleder. Och jag gillade nog mer SBGX261 i storleken pĂ„ sina 37mm. Fick reda pĂ„ att SBGX261 Ă€ven fanns med blĂ„ urtavla men har inte lyckats lista ut om det Ă€r samma urtavla som pĂ„ SBGP005 eller om den har en annan nyans av blĂ„. Har inte hittat nĂ„got nĂ€r jag googlar och jĂ€mföra bilder visade sig ocksĂ„ rĂ€tt svĂ„rt. NĂ„gon har som rĂ„kar veta om de Ă€r samma ellerej? Tacksam för alla svar!
sbgx297 har en trevlig teal-fÀrg, tror det finns en pÄ forumet postad i trÄden...Tack sÄ mycket! Kollade pÄ instagram och det verkar definitivt som 265 Àr ljusare. Trist för min del, mÄste vÀlja mellan att inte vara 100% nöjd med storleken eller inte 100% nöjd med urtavlan. Den vita urtavlan Àr dock rÀtt trevlig med, sÄ kanske fÄr ta en nÀrmare titt pÄ den.
Jag har en Sbgx097, samma fÀrg pÄ urtavlan som sbgx297. Trevlig fÀrg som Àr vÀldigt mörkt grön och upplevs som svart i dovt ljus.sbgx297 har en trevlig teal-fÀrg, tror det finns en pÄ forumet postad i trÄden...
Otroligt snygg modell!Relaxar i soffan (efter en garage stÀddag) med nyförvÀrvet.
Tack! Den Àr riktigt bra om man fÄr sÀga sÄ sjÀlv.Otroligt snygg modell!
InstÀmmer jag medTack! Den Àr riktigt bra om man fÄr sÀga sÄ sjÀlv.
Tack tack! Kollade upp SBGV225, den var ju riktigt trevlig med. DessvÀrre 40mm den med, vilket jag Àr rÀdd Àr för stortNej, sbgx265 Àr blÄ i olika nyanser medans sbgp005 Àr blÄ som skiftar mot svart. Det finns Àven en blÄ som skiftar mot bÄde grönt och svart (sbgv225), finaste blÄ enligt mig
JÀdrar vad lÀcker! Men den har inte riktigt samma sun-burst tavla som SBGP005 och SBGX263 eller?Jag har en Sbgx097, samma fÀrg pÄ urtavlan som sbgx297. Trevlig fÀrg som Àr vÀldigt mörkt grön och upplevs som svart i dovt ljus.