Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
spÀnnande!Snart sÄ!
AD eller GrÄhandel. Man fÄr ganska bra med rabatt vida typ Chrono24.Verkar som det Àr ganska torrt pÄ marknaden nu, ingen som sÀljer gs nu nÀstan! Blivit min nya obsession att leta GS quartz sports klockor pÄ forum och blocket ect. NÄgon som har ett bra tips pÄ vart jag kan försöka hitta en? blir ju nÀstan galen.
Tror du nÄgon pÄ Chrono24 tar inbyten ? Verkar vara hyfsat svÄrt att sÀlja Tudor nu.AD eller GrÄhandel. Man fÄr ganska bra med rabatt vida typ Chrono24.
CNS ribbed ? Hur Àr de? ser helt otrolig ut pÄ denna.Sbgm221
Riktigt bra, speciellt för pengarnaCNS ribbed ? Hur Àr de? ser helt otrolig ut pÄ denna.
Ja nu snackar vi, den dÀr var riktigt riktigt bra!En dag i 2023...hÄper jeg...
Dagens GS, 44 frÄn 67.
SÄ hÀrligt nÄr solen trÀffar index och glaset skapar effekter. Den Àr vÀl mer lik en senare 57a egentligen, man undrar varför det blev sÄ. Jag sÄg att Curious Curio sÀljer band internationellt under namnet Accurate Form, mÄste nog prova ett sÄnt.
Du har rÀtt, en klocka som gör sig bra i solsken.
Hur menar du att den Àr mer lik en senare 57a?
Vid f;rsta anblicken kan nog boetten likna 57a f;ör att bÄda har ordentligt breda bandhorn men tittar man lite mer sÄ Àr dom rÀtt olika.
Dom hÀr 44 guld pÄ stÄl har en bred flat ovansida och utan 57ornas fasningar pÄ sidorna.
Lite intressant Àr att den hÀr modellen Àr den enda GS som har identisk botett med KS, Chronometer versionen.
Dom hÀr banden gillar jag för att lÀdret Àr sÄ skönt, mycket mjukt men ÀndÄ stabilt och behöver inte köras in utan sitter bra frÄn första minuten.
Det enda jag skull vilja Àndra pÄ Àr stygnen rakt Äver bandet nÀrmast klockan, dom kunde jag gÀrna vara utan.
Jagar fortfarande efter en sÄdÀr! Men rÀdd ingen kommer sÀlja pga den Àr sÄ perfekt. Det Àr nog det vackraste designen jag har varit nÀra i verkligheten. Tycker verkligen allt Àr perfekt vid den. Har ingen aning varför den uppdaterade versionen har polerade sidor istÀllet för borstade som denna! inte för att nÀmna hur fel det blir med kronan kl 4. Nej det Àr verkligen den perfekta klockan menar jag.Min absolut bÀsta grab-n-go klocka. De lyckades verkligen med denna modell. Enda som saknas Àr microjusteringen..
Det Àr, i mitt tycke, rÀtt mycket som Àr sÀmre pÄ den nya modellen. Vill minnas att den Àven Àr nÄgot större.Jagar fortfarande efter en sÄdÀr! Men rÀdd ingen kommer sÀlja pga den Àr sÄ perfekt. Det Àr nog det vackraste designen jag har varit nÀra i verkligheten. Tycker verkligen allt Àr perfekt vid den. Har ingen aning varför den uppdaterade versionen har polerade sidor istÀllet för borstade som denna! inte för att nÀmna hur fel det blir med kronan kl 4. Nej det Àr verkligen den perfekta klockan menar jag.
BÀsta GSen!PÄ fredag smÀller det förhoppningsvis om postnord skÀrper sig och levererar en sbgx263 till klockmaster
AbsolutBĂ€sta GSen!
Ăr det en sĂ„n hĂ€r du Ă€r ute efter?Jagar fortfarande efter en sĂ„dĂ€r! Men rĂ€dd ingen kommer sĂ€lja pga den Ă€r sĂ„ perfekt. Det Ă€r nog det vackraste designen jag har varit nĂ€ra i verkligheten. Tycker verkligen allt Ă€r perfekt vid den. Har ingen aning varför den uppdaterade versionen har polerade sidor istĂ€llet för borstade som denna! inte för att nĂ€mna hur fel det blir med kronan kl 4. Nej det Ă€r verkligen den perfekta klockan menar jag.
FĂ„tt köpa en nu !Ăr det en sĂ„n hĂ€r du Ă€r ute efter?GS SBGN003 i nyskick.
SÀljer min GS Sbgn003 som jag köpte ny via spansk AD pÄ C24 i December sÄ lite drygt en mÄnad gammal. AnvÀnd typ 5ggr och 100% i nyskick utan nÄgra mÀrken. Fullset sÄklart med undantag för en förbannad skruv till en lÀnkbit som försvann spÄrlöst. Nu passar klockan min 18,5cm handled och tre...klocksnack.se