Finemang!FÄtt köpa en nu !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finemang!FÄtt köpa en nu !
Ăr det den gröna? Ser riktigt lĂ€cker utVar inne i GS butiken idag och kĂ€nde pĂ„ dessa. Grand seiko Bamboo fantastisk! Kanske borde slĂ„ till
Ja precis. Har inte bestĂ€mt mig om man ska slĂ„ till eller inteĂr det den gröna? Ser riktigt lĂ€cker ut
DO ITJa precis. Har inte bestÀmt mig om man ska slÄ till eller inte
Vad listar den btw?Ja precis. Har inte bestÀmt mig om man ska slÄ till eller inte
Drygt 70.Vad listar den btw?
Hvis du er usikker - er du sikker. Ikke kjÞp fÞr du kjenner at du virkelig, virkelig elsker en klokkemodell.Ja precis. Har inte bestÀmt mig om man ska slÄ till eller inte
Det Àr bara pengar. Vissa klockor har man lÀrt sig att ÀlskaHvis du er usikker - er du sikker. Ikke kjÞp fÞr du kjenner at du virkelig, virkelig elsker en klokkemodell.
Artig strategi. Selv kjÞper jeg bare klokker jeg er sikker pÄ at jeg liker.Det Àr bara pengar. Vissa klockor har man lÀrt sig att Àlska
Gillar man den inte sÄ sÀljer man. Inget mer med de
Om pengar kÀnns helt oviktigt verkar det onödigt att lÀra sig Àlska klockanDet Àr bara pengar. Vissa klockor har man lÀrt sig att Àlska
Gillar man den inte sÄ sÀljer man. Inget mer med de
Klockmaster har inte ringt Ă€n sĂ„ antar att det Ă€r kört för denna veckanâŠPĂ„ fredag smĂ€ller det förhoppningsvis om postnord skĂ€rper sig och levererar en sbgx263 till klockmaster
Oj.....En eller annen dag...The GS Joker.
Blitt nok litt for mye "The Joker", ja.Oj.....
Den var inte min kopp te.
231 Àr min favorit i den samlingenBlitt helt GS-idiot. Kunne vÊrt verre (e.g. Hublot, AP, FPJ, VC, Omega, Swatch, etc.)
SBGW231
SBGY011
SBGH273
SBGH271
SBGA407
Fila, sandpappra eller limma pÄ nÄgot mjukt.Precis köpt en SBGW231 som jag Àlskar. Dock sÄ kommer jag inte överens med spÀnnet pÄ bandet. Det liksom skaver pÄ handleden och kÀnns vasst. Ngn annan som upplevt samma? Tror inte det Àr nÄn kontaktallergi heller dÄ jag aldrig haft problem med ngt annat. NÄgra tips? Eller Àr det bara att byta till ett obrandat spÀnne?
Nej nej nej...En eller annen dag...The GS Joker.
Sbgy011.....231 Àr min favorit i den samlingen
Har ocksÄ en SBGW231, och kÀnner inte igen det du beskriver tyvÀrr.Precis köpt en SBGW231 som jag Àlskar. Dock sÄ kommer jag inte överens med spÀnnet pÄ bandet. Det liksom skaver pÄ handleden och kÀnns vasst. Ngn annan som upplevt samma? Tror inte det Àr nÄn kontaktallergi heller dÄ jag aldrig haft problem med ngt annat. NÄgra tips? Eller Àr det bara att byta till ett obrandat spÀnne?