Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad undrar du över "kombinationen spring drive och gmtâ?Hej trĂ„den,
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som Ă€ger denna? Eller har inspel pĂ„ kombinationen Spring Drive och GMT?
SBGE271G
Well, slarvigt skrivet av mig. GMT brukar vara med high-beat har jag för mig. Finns det nĂ„gra för/nackdelar med modellen i frĂ„ga? Hur Ă€r den att Ă€ga?Vad undrar du över "kombinationen spring drive och gmtâ?
Denna del av forumets mest "kÀnda" GMT Àr vÀl ÀndÄ den kvartsare som vart gruppköp? BÀr och njut som med alla andra GSWell, slarvigt skrivet av mig. GMT brukar vara med high-beat har jag för mig. Finns det nÄgra för/nackdelar med modellen i frÄga? Hur Àr den att Àga?
Kör bara som @BarbaBaba skriver.Well, slarvigt skrivet av mig. GMT brukar vara med high-beat har jag för mig. Finns det nÄgra för/nackdelar med modellen i frÄga? Hur Àr den att Àga?
Idag vart jag "tvungen" att byta en halvlÀnk mot en hel. I processen rÄkade jag skruva Ät skruven pÄ ena sidan medans pinnen i mitten inte riktigt var i hela vÀgen. Detta resulterade i att jag böjde de yttre bitarna av halvlÀnken sÄ att den "sÀrar" pÄ benen lite. Har inte lyckats klanta mig pÄ detta vis förut, men, det gjorde mig uppmÀrksam pÄ att lÀnken inte Àr solid. Det Àr som att mittendelen har ett övervik som gÄr ned mellan de yttre benen. Jag har tidigare noterat (och poÀngterat) microflexen som blir av att den mittersta delen kan röra sig lite, men jag har aldrig tÀnkt tanken att lÀnken inte skulle vara massiv med ett stift i leden. Nu vet jag bÀttre, och det gick enkelt att rÀdda halvlÀnken, men det var ÀndÄ en förvÄnande upptÀckt
Tack och lov verkar det bara vara halvlÀnken som har denna konstruktionDet har jag ocksÄ rÄkat göra. Tog en stund att böja tillbaka den men det gick till slut
DÄ handleden svÀllt en del sÄ vart det ett Barton elite band till denna inför semestern. Söker dock efter ett helsvart, sÄ om nÄgon vill bli av med sin, hör av dig
Riktigt snygg kombo till den hÀr modellen!
SÄ otroligt vacker!Nytt lÀder frÄn brorsan. SBGX319
SBGA413?Ser pĂ„ nyhetsmorgon. Kocken Filip Poon kör GS Ăr du KS:are Filip?
Visst ser den lite rosa ut?SBGA413?
Àr 90% sÀker pÄ att det Àr en sbga413. Lite svÄrt att avgöra trots att jag har en sjÀlvVisst ser den lite rosa ut?
100%.Àr 90% sÀker pÄ att det Àr en sbga413. Lite svÄrt att avgöra trots att jag har en sjÀlv
JĂ€kla bra smak han har
067:an i i sommarskrud!