• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

HĂ€r hĂ„ller vi inte tillbaka! đŸ«š
LĂ€gg gĂ€rna upp nĂ€r du monterat det andra ocksĂ„, det blev man riktigt sugen pĂ„. đŸ‘ŒđŸŒ
Tycker tyvÀrr inte det blev riktigt bra med det andra bandet, det fÄr bli till en annan klocka i stÀllet.
IMG_7599.jpeg

Edit: Bandet flyttat Ànnu en gÄng, denna gÄngen blev det faktiskt helt ok.
UrsĂ€kta lite OT i denna trĂ„den 🙂.
IMG_7601.jpeg

Senast Àndrad:
Det ryktas om att Nymans ska ta över GS-försÀljningen. Om detta blir av, vad Àr era reaktioner? Tankar? Kommer ni besöka nymans för köp av GS?

NÀr fÄr vi ta del av en samlad bild av hela din GS-samling?

En bild pÄ nÄrmare 50 klockor blir inte sÄ bra men har funderat pÄ att visa mina Àldre GS och skriva ner mina erfarenheter av dom och lite tyckande i en trÄd.
Men vet inte om det blir hÀr eller i vinatge delen.

Tills vidare finns en stor del av mina klockor dokumenterade hÀr,

Tre GS med ljusa tavlor Àr kanske lite för mÄnga med tanke pÄ att jag ÀndÄ bara anvÀnder min terroristcasio till allt. Men vilken ska bort? Sbgx263 kanske?

IMG_20230727_115809.jpg
Sjukt fina! Utan att veta nÄgot mer om dem och dig sÄ skulle jag behÄlla den mittre och flippa de övriga =). Men jag anvÀnder en bulkig Radiomir som dressare och kan inte klÀ mig ordentligt för tvÄ GS som samlar damm. Hur mycket jag Àn Àlskar zaratsupolish och svÀrdvisare sÄ kommer mitt vilda skÀgg aldrig passa dem.

Sjukt fina! Utan att veta nÄgot mer om dem och dig sÄ skulle jag behÄlla den mittre och flippa de övriga =). Men jag anvÀnder en bulkig Radiomir som dressare och kan inte klÀ mig ordentligt för tvÄ GS som samlar damm. Hur mycket jag Àn Àlskar zaratsupolish och svÀrdvisare sÄ kommer mitt vilda skÀgg aldrig passa dem.
Mjo kanske, fÄr ta en i taget och se hur det kÀnns!

Tre GS med ljusa tavlor Àr kanske lite för mÄnga med tanke pÄ att jag ÀndÄ bara anvÀnder min terroristcasio till allt. Men vilken ska bort? Sbgx263 kanske?

IMG_20230727_115809.jpg
En Spring Drive vill man ju gÀrna ha i samlingen. Möjligt att konsolidera till fÀrre och en annan spring drive, fast 283 Àr sÀllsamt bra.

Tillbaka
Topp