MattiasL74
Basic
Bara att leva med det dÄ!Om den inte finns kvar pÄ KM FÀltöversten sÄ finns den inte i Sverige att beskÄda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara att leva med det dÄ!Om den inte finns kvar pÄ KM FÀltöversten sÄ finns den inte i Sverige att beskÄda.
DÄligt med ÄterförsÀljare kvar i Sverige.Bara att leva med det dÄ!
Ăr det en sĂ„n hĂ€r du syftar pĂ„? I sĂ„ fall kanske vi kan styra upp nĂ„got.Hej, nĂ„gon som vet om det finns nĂ„t stĂ€lle i Sthlm eller Gbg dĂ€r man kan titta o kĂ€nna lite pĂ„ en Yukage? Klockmaster hade ett ex men inte lĂ€ngre
You and me, both.Finns det nÄgon SBGY013/SBGY007/SBGY027 hÀr? Första GS-varianten jag blivit seriöst sugen pÄ.
GĂ€rna! Och det mĂ„ste vara den, armbandet ser lite ljusare ut Ă€n pĂ„ den jag sĂ„g pĂ„ Klockmaster tidigare i höstas, snyggt!Ăr det en sĂ„n hĂ€r du syftar pĂ„? I sĂ„ fall kanske vi kan styra upp nĂ„got.
Exakt, det Àr ett annat band. Originalband har jag ocksÄ. Skicka ett PM om du vill styra upp en trÀffGÀrna! Och det mÄste vara den, armbandet ser lite ljusare ut Àn pÄ den jag sÄg pÄ Klockmaster tidigare i höstas, snyggt!
Exakt, det Àr ett annat band. Originalband har jag ocksÄ. Skicka ett PM om du vill styra upp en trÀff
Den vita tavlan Àr verkligen inte dum pÄ den modellen!
SBGX059
InstÀmmer, den Àr finDen vita tavlan Àr verkligen inte dum pÄ den modellen!
Flott. Hvilket Ă„r er denne fra?Dagens klocka som fick komma fram