Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det cap gold?Köpte en julklapp till mig sjĂ€lv idag.
Nu gÀller det bara att hitta pÄ nÄgot till resten av familjen, blir svÄrare.
Legat lÀnge sÄ kommer inte att anvÀndas nu innan service.
Ăr det cap gold?
Det har varit en decennier lÄng dröm för oss alla, med hopp om det!Kommer vi nÄgonsin fÄ en Grand seiko 40mm diver ?
Skam den som ger sigDet har varit en decennier lÄng dröm för oss alla, med hopp om det!
NĂ„gon som vet skillnaden mellan SBGW301 och âgamlaâ SBGW231? SĂ„g nĂ„got om att den ska gĂ„ att fĂ„ med lĂ€nk och fĂ„tt omarbetat case men specmĂ€ssigt ser de likadana ut. Annan fĂ€rgton pĂ„ tavlan?
Sjukt sugen pÄ nya SBGW301 (SBGW231 ersÀttare)
NĂ„gon som vet skillnaden mellan SBGW301 och âgamlaâ SBGW231? SĂ„g nĂ„got om att den ska gĂ„ att fĂ„ med lĂ€nk och fĂ„tt omarbetat case men specmĂ€ssigt ser de likadana ut. Annan fĂ€rgton pĂ„ tavlan?
Det Àr vÀl julklapp nog att de fÄr titta pÄ denna. Superfin, bra julklappsköpKöpte en julklapp till mig sjÀlv idag.
Nu gÀller det bara att hitta pÄ nÄgot till resten av familjen, blir svÄrare.
Legat lÀnge sÄ kommer inte att anvÀndas nu innan service.
Nej, bara pÄ insidan.Har GS ar-coating pÄ bÄda sidorna?
Jag hade gĂ€rna sett att man ökat vattentĂ€theten till 100 m. SBGW Ă€r naturligtvis ingen klocka man badar eller ens duschar med (inte minst med tanke pĂ„ lĂ€derbandet) men med smĂ„barn som Ă€lskar att bada hade det kĂ€nts bra att veta att klockan klarar sig om det skiter sig och jag snabbt mĂ„ste hoppa iâŠIntroducing: Discreetly Updated, The new Grand Seiko Elegance SBGW301
The watch that we've previously named the "Japanse Calatrava" gets minor tweaks, but remains equally attractive. Meet the Grand Seiko SBGW301.monochrome-watches.com
SĂ„ lĂ€nge du inte dyker sĂ„ klarar du dig med 30m.Jag hade gĂ€rna sett att man ökat vattentĂ€theten till 100 m. SBGW Ă€r naturligtvis ingen klocka man badar eller ens duschar med (inte minst med tanke pĂ„ lĂ€derbandet) men med smĂ„barn som Ă€lskar att bada hade det kĂ€nts bra att veta att klockan klarar sig om det skiter sig och jag snabbt mĂ„ste hoppa iâŠ
Om det tvistar de lÀrde.SÄ lÀnge du inte dyker sÄ klarar du dig med 30m.
Det vart toppenFÄtt inn to originale alligatorreimer til SBGW231. De skal pÄ SBGW283 og SBGY011. Elsker den softe og matte finishen reimen til SBGW231 har.
KjÞpt via norsk AD for Grand Seiko. Reimen og spennen selges separat, sÄ de mÄ bestilles som sett.Det vart toppen
Vart har du köpt bandet?
Möjligt att du har helt rÀtt⊠har lÀst bÄde det ena och andra om den sakenSÄ lÀnge du inte dyker sÄ klarar du dig med 30m.
KÀnner du igen lÄdtypen, aldrig sett en sÄdan grand seiko lÄda ???