Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes, det Àr det. Att det Àr en fantastisk klocka Àr jag medveten om men du fÄr gÀrna utveckla ditt rÄdOm det dÀr Àr en 005 sÄ Àr mitt rÄd: sÀlj inte.
Kollade c24 och ingen finns tillgĂ€nglig. ĂnâŠFick precis meddelande av Sakura watches efter jag vĂ€ntat i fyra dagar pĂ„ att de ska skicka klockan att de fĂ„tt meddelande frĂ„n gs som sagt â SBGX355 is currently not available and the next arrival is undecided.
Unfortunately, we are unable to fulfill your orderâ.
Ăr det vĂ€rt att att kontakta ad i sverige och be dom bestĂ€lla eller kommer de fĂ„ samma svar
Synd assĂ„ jag va sĂ„ taggad att fĂ„ hem denKollade c24 och ingen finns tillgĂ€nglig. ĂnâŠ
Den kommer⊠Ha tÄlamod. Klockan har allt som Àr helt rÀtt enligt mig. Bara tÀckt centrum jag önskat men köper det med allt annat som bara Àr sÄ bra⊠Ovanligt bÀst.Synd assÄ jag va sÄ taggad att fÄ hem den
Well de frÄga om jag ville fÄ pengarna tillbaka eller ha en annan modell sÄ anDen kommer⊠Ha tÄlamod. Har det mest helt rÀtt enligt mig.
Vart stĂ„r det att den inte Ă€r tillgĂ€nglig? StĂ„r att den skickas om 7 dagar men jag har ju inte anvĂ€nt c24 innan sĂ„ kan ha felKollade c24 och ingen finns tillgĂ€nglig. ĂnâŠ
Finns pĂ„ c24 hos tre sĂ€ljare. Filtrerar jag pĂ„ availability stĂ„r det sĂ„ hĂ€râŠWell de frĂ„ga om jag ville fĂ„ pengarna tillbaka eller ha en annan modell sĂ„ an
Vart stÄr det att den inte Àr tillgÀnglig? StÄr att den skickas om 7 dagar men jag har ju inte anvÀnt c24 innan sÄ kan ha fel
Ah fattar. Tackar!Finns pĂ„ c24 hos tre sĂ€ljare. Filtrerar jag pĂ„ availability stĂ„r det sĂ„ hĂ€râŠ
Grymt sugen sjÀlv. Titan, 37mm, kvarts och Tavlan med stort T.Ah fattar. Tackar!
Behöver man verkligen en snowflaketavla dÄ man kan ha en snövit
*sbgx059
...landade jag pÄ höger tumme.
Vad kostade den i kronor efter valutavÀxling? Grattis till fint köpPlockade upp en White Birch Hi Beat pÄ GS i Ginza. BlÄ alligator till.
Runt 80 tusen med armbandet. Tack, otroligt nöjd med min första GS. Blir garanterat mer.Vad kostade den i kronor efter valutavÀxling? Grattis till fint köp
Av vem?NÄgon hÀr som har servat en 9F62 i nÀrtid?
Köpte hem en SBGX005 frÄn Japan som tyvÀrr inte tickade trots nytt batteri. TÀnkte att jag lÀmnar in den pÄ service, fick precis ett kostnadsförslag pÄ 16 500 kr för nya visare, polering och service av urverket.
Av vem?
Gör det vÀlja bort poleringen och visare?