Tack! För hetsig nu, men fan jag fÄr krupp av den hÀr avsaknaden av Baselnyheter.De kommer senare under veckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! För hetsig nu, men fan jag fÄr krupp av den hÀr avsaknaden av Baselnyheter.De kommer senare under veckan.
Mums! Hur kĂ€nns lĂ€nken?Ăntligen fĂ„r man vara med i klubben
![]()
KÀnns redig, över förvÀntan men svÄrt att fÄ perfekt size pÄ den!Mums! Hur kÀnns lÀnken?
Grymt, den ser inte sÄ vÀrst rolig ut men dÄ Àr det kul att den kÀnns bra iallafall! Funderar nÀmligen pÄ en sÄdan (men 40mm).KÀnns redig, över förvÀntan men svÄrt att fÄ perfekt size pÄ den!
Ăr en aningen tajt just nu, skulle behöva en halvlĂ€nk![]()
Rolig? Den som vill ha roliga klockor fÄr köpa G-ShocksGrymt, den ser inte sÄ vÀrst rolig ut men dÄ Àr det kul att den kÀnns bra iallafall! Funderar nÀmligen pÄ en sÄdan (men 40mm).
Rolig? Den som vill ha roliga klockor fÄr köpa G-ShocksDenna Àr stilren!
Grymt bra dinkaĂntligen fĂ„r man vara med i klubben
SBGX061
![]()
Jag hade ju det tydligen!! Ska mecka pÄ en senare och hoppas pÄ resultatGrymt bra dinkamen halvlÀnkar har du vÀl fÄtt med?
- KlockvÀrldens minsta skruvar, pillrigtJag hade ju det tydligen!! Ska mecka pÄ en senare och hoppas pÄ resultat![]()
Just det fick jag höra av den som jag sÄlde min sbgx061 till... Hans tjejs kommentar var just "den sÄg vÀl inte sÄ rolig ut" nÀr han visade sin nyinkomna GSRolig? Den som vill ha roliga klockor fÄr köpa G-ShocksDenna Àr stilren!
Jo tack!! Redan varit pÄ den.. gÄtt bra hittills nÀr jag tog bort en av de hela men nu Àr jag pÄ vinet sÄ vÄgar ej pilla med halvlÀnken ikvÀll- KlockvÀrldens minsta skruvar, pillrigt![]()
VÀnner tÀnkte att jag ska byta ut lÀnken pÄ min Snowflake(SBGA211) vad tycker ni Àr absolut snyggaste alternativet? sugen pÄ svart lÀder men vill ha lite input![]()
StÀmmer! Bandet kom frÄn en SAGK003.Tycker det Àr svÄrt att hitta bra band som flyger till den boetten
@Molle , du krÀngde vÀl pÄ ett svart band med böjda Àndbitar som kom frÄn en annan Seiko krono?? Hör för mig att det satt som p***n i Greta!
Om du har en stund över kan du kolla in denna trĂ„d pĂ„ WUS, âGrand Seiko on Strapsâ, finns en del inspiration dĂ€r!VĂ€nner tĂ€nkte att jag ska byta ut lĂ€nken pĂ„ min Snowflake(SBGA211) vad tycker ni Ă€r absolut snyggaste alternativet? sugen pĂ„ svart lĂ€der men vill ha lite input![]()
Jag tycker nog den Àr snyggast utan svÀngd infÀstning pÄ bandet. BlÄtt verkar vara populÀrt nÀr man googlar, men den svÀljer nog det mesta.VÀnner tÀnkte att jag ska byta ut lÀnken pÄ min Snowflake(SBGA211) vad tycker ni Àr absolut snyggaste alternativet? sugen pÄ svart lÀder men vill ha lite input![]()
Sitter nÀtt och fint pÄ 16cm handledSer oromligt stor ut, men grattis till en cool pjÀs!
Jag trodde din post för idag skulle bli pÄ en ny GMT?! SÄg att dom börjat trilla in idagSitter som en smÀck pÄ 16cm handled(inte min klocka)
![]()
KM Hansson levererar pÄ IG!Jag trodde din post för idag skulle bli pÄ en ny GMT?! SÄg att dom börjat trilla in idag![]()
Patience my friend.Jag trodde din post för idag skulle bli pÄ en ny GMT?! SÄg att dom börjat trilla in idag![]()
Julafton minus trÄkigt julbord.Patience my friend.
Lördag kör jag happy dance![]()
Jag lider lite med dig som fÄr vÀntaPatience my friend.
Lördag kör jag happy dance![]()
Jag tycker IG modellen bÀrs ovanligt stortKM Hansson levererar pÄ IG!
![]()
Haha, Àr det dÀr en sÄn dÀr smart watch?Jag tycker IG modellen bÀrs ovanligt stort
![]()
Japp, blÄtand, usb, vÀrldstid, pulsmÀtare, kompass, vattenpass, you name itHaha, Àr det dÀr en sÄn dÀr smart watch?